Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: De 10 beste Platina trofeeën, heb jij ze al alle 10?(Volgens Sony)  (gelezen 796 keer)

Offline Jamez

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 123
  • Fit In or F*ck Off!
De 10 beste Platina trofeeën, heb jij ze al alle 10?(Volgens Sony)
« Gepost op: juli 11, 2011, 05:37:24 pm »
Alle hamsteraars verzamelen! Hier vind je een overzicht van de tien meest lonende platina trofeeën om op PlayStation 3 naar te streven.

Van goede games kun je geen genoeg krijgen en dankzij de beste trofeeën op PlayStation 3 beleef je hier nog meer plezier aan. Het ultieme doel waar veel gamers naar streven is de platina trofee, die glanzende beloning die bewijst dat je alle andere trofeeën in een game hebt verzameld.

In een nieuwe thema-feature vragen we je om ons te vertellen wat voor jou de meest lonende platina trofeeën waren. Ga naar de nieuwe Trofeeënkast-thread op de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com en laat ons weten om welke game het gaat, hoeveel moeite je hebt moeten doen om de platina trofee in handen te krijgen en hoe je het voor elkaar hebt gekregen.

Laat voor 21 juli 2011 van je horen, want dan publiceren we de nuttigste suggesties en tips op eu.playstation.com. Ondertussen kun je hier alvast alles lezen over tien klassieke platina trofeeën.

inFamous 2
In inFamous 2 doe je er verstandig aan om zowel goed als slecht te zijn. In deze game zijn de trofeeën die je krijgt namelijk afhankelijk van je karma en dat is dan ook een goede reden om dit spannende avontuur minstens twee keer te spelen: één keertje als een held en één keertje als een alles vernietigende bulldozer. Daar komt nog bij dat er in het levendige New Marais honderden geheimen verborgen liggen. Verzamel ze allemaal om die o zo begeerlijke platina trofee in handen te krijgen.

Killzone 3
Vijandige schepen vernietigen op een in een vlammenzee gehulde snelweg, tanks die je dicht op de hielen zitten de lucht in blazen, elitetroepen van de Helghast besluipen in een benauwende jungle... De beste trofeeën in Killzone 3 verdien je op de momenten dat je hart als een uitzinnige tekeergaat. En dankzij de mix van hectische online multiplayer-gevechten en verborgen, aan de verhaallijn gerelateerde uitdagingen die je in de vingers moet krijgen om je platina trofee in de wacht te slepen, daalt je hartslag maar zelden tot onder de 100.

Mass Effect 2
De meeste trofeeën in deze ruimtesage kun je bijna niet missen, want je krijgt deze als je bepaalde hoofdstukken in het zeer uitgebreide verhaal uitspeelt. Sommige zijn echter met recht hels te noemen, zoals de Insanity-trofee, die je krijgt als je de game van begin tot einde speelt op de moeilijkheidsgraad met dezelfde naam. Dit is één van de meest besproken platina trofeeën binnen de officiële PlayStation-community, aangezien deze haalbaar, maar toch ook uitermate uitdagend is.

Dead Space 2
Je hebt in het Sprawl-ruimtestation zo veel aan je hoofd dat op trofeeën jagen waarschijnlijk geen al te hoge prioriteit heeft. En dat is ook helemaal niet de bedoeling. Voor de meeste trofeeën moet je namelijk ingenieuze moordmethodes gebruiken of alle hoeken en gaten van de enorme en duistere omgeving afzoeken naar geheimen, waardoor het tempo van de game helemaal verandert en je in plaats van te overleven op onderzoek uit moet. Veel van de trofeeën worden een stuk interessanter als je de game een tweede keer speelt op een lager moeilijkheidsniveau. Als je het tenminste aandurft om naar Sprawl terug te keren...

LittleBigPlanet 2

De wereld van Sackboy draait niet alleen om geweldige gadgets en opvallende objecten. De game bevat namelijk ook een aanzienlijk aantal verzamelbare trofeeën. En hoewel vrolijkheid en creativiteit in LittleBigPlanet 2 centraal staan, moet je er wel wat voor doen om deze beloningen in handen te krijgen. Als je voor die illustere platina trofee wilt gaan, zul je Sackboy tot het uiterste moeten drijven. Zo moet je in allerlei levels de hoogste score zien te halen, naar de top van verschillende klassementen opklimmen en je fantasie hard aan het werk zetten.

Uncharted 2: Among Thieves
Terwijl je je een weg door de schitterende wereld in Uncharted 2: Among Thieves baant, kijk je niet alleen je ogen uit, maar krijg je ook steeds snellere reflexen terwijl je bovendien steeds beter leert mikken. En aangezien je voor veel van de trofeeën die je voor de platina hoofdprijs nodig hebt zeer scherp moet schieten en vechten, wordt deze klus gemakkelijker naarmate je meer speelt.

Resident Evil 5: Gold Edition
In deze klassieke horrorgame moet je je angst overwinnen om de platina trofee te veroveren. Bijna de helft van de trofeeën verdien je door hoofdstukken in het verhaal uit te spelen, maar op het moeilijkheidsniveau Professional wordt het pas echt lastig. Gelukkig is de game in hapklare afleveringen onderverdeeld, dus je kunt eenvoudig terugkeren naar gebieden waar je misschien wel iets hebt gemist.

Fallout 3
De uitgebreide radioactieve wildernis in Fallout 3 is niet alleen één van de meest sinistere werelden op PlayStation 3, maar de trofeeën gaan bovendien vergezeld van angstaanjagend artwork van Vault Boy, held van de game. Als je die machtige platina trofee in de wacht wilt slepen, moet je diep nadenken over elke keuze die je maakt, want één verkeerde beslissing kan al tot gevolg hebben dat je verderop een missie waarmee je een trofee kunt verdienen niet kunt voltooien. Gelukkig is er bij elke missie een overvloed aan achtergrondinformatie beschikbaar, dus meestal zijn er wel wat nuttige hints te vinden.

Need For Speed Hot Pursuit
De jacht naar trofeeën verloopt razendsnel in Need For Speed Hot Pursuit, een game waarin je niet alleen allerlei snelheidsrecords moet verbreken, maar ook je sociale netwerk moet uitbreiden. Zo worden er bij je race naar platina online activiteiten zoals het delen van coole foto's van je achtervolgingen met vrienden meegeteld en moet je zien te voorkomen dat de moed je in de schoenen zinkt terwijl je in supersnelle politiewagens met meer dan 300 kilometer per uur rondscheurt.

Red Dead Redemption
Er staat heel wat op het spel terwijl je je in dit stoffige en weidse epos een weg naar de platina trofee baant. Of het nou gaat om een pokergame, een handgemeen met een grizzlybeer of een vuurgevecht in de felle zon, de trofeeën in Red Dead Redemption zijn stuk voor stuk bijzonder riskant. Gelukkig kun je de game voordat je je aan een trofee waagt opslaan, zodat fatale fouten niet meteen funest zijn.

Ga naar community.eu.playstation.com en deel je advies over het behalen van platina trofeeën voor 21 juli 2011 met de PlayStation-community. De beste tips worden hier op eu.playstation.com gepubliceerd.

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: De 10 beste Platina trofeeën, heb jij ze al alle 10?(Volgens Sony)
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2011, 06:43:59 pm »
fallout vegas mag daar ook nog wel bij mooiboy en uncharted 1

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]

Krijg geen updates meer binnen op ps3. door Jessicaps3
[oktober 17, 2016, 07:04:19 pm]