Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Call Of Duty - Modern Warfare 3  (gelezen 119609 keer)

Offline KingOfPop1981

• Twitter: KingOfPop1981.
  • Global Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 183
  • PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!
    • Suzuki Maniacs
Call Of Duty - Modern Warfare 3
« Gepost op: mei 08, 2011, 06:50:10 am »
In het officiële UK PlayStation Magazine staat een pagina grote verwijzing naar een derde deel in de Call Of Duty - Modern Warfare franchise.

Dit derde deel zou uiterlijk volgende maand onthuld moeten worden. Vermoedelijk op 8 juni als de nieuwe officiële PlayStation Magazine UK uit komt.
« Laatst bewerkt op: mei 08, 2011, 07:13:19 am door KingOfPop1981 »

Offline Jamez

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 123
  • Fit In or F*ck Off!
Re: Call Of Duty - Modern Warfare 3
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2011, 12:33:50 pm »
Is zeker MW3 maar lijkt toch wel veel op het cijfer van battlefield:

XC-ROB

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2011, 01:10:07 pm »
Ben wel benieuwd naar deel 3.....verwacht er wel wat van, maar ga eerst battlefield 3 halen en spelen natuurlijk, want de trailers beloven ook daar een vette game!

Offline stivoman

• PS3 Boss
  • Aantal schouderklopjes: 11
  • [NL]stivoman
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2011, 07:06:12 pm »
Beide spellen worden zeker een grote hit!

Offline KingOfPop1981

• Twitter: KingOfPop1981.
  • Global Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 183
  • PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!
    • Suzuki Maniacs
« Reactie #4 Gepost op: mei 08, 2011, 08:43:10 pm »
Is zeker MW3 maar lijkt toch wel veel op het cijfer van battlefield:

Waren al eerder berichten over aankondiging MWF 3.

Offline Jamez

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 123
  • Fit In or F*ck Off!
« Reactie #5 Gepost op: mei 08, 2011, 08:46:21 pm »
Waren al eerder berichten over aankondiging MWF 3.

I know, ik weet ook dat het om MW3 gaat maar toch vind ik het cijfer lijken op die van battlefield.

Offline harleypaul

• PS3 Lord
  • Aantal schouderklopjes: 22
  • Acta Non Verba
« Reactie #6 Gepost op: mei 10, 2011, 11:01:14 am »
'Volgende Call of Duty krijgt weergaloos online universum'

Call of Duty: Modern Warfare 3, die naar verwachting op 8 november uitkomt, heeft een "weergaloos online universum". Dat heeft uitgever Activision gezegd in een conference call met investeerders.

De game bevat nieuwe online features, die worden ontwikkeld door de eerder dit jaar onthulde Beachhead-studio van Activision.

De nieuwe features zullen een "integraal deel zijn van de innovatie voor de Call of Duty-game van dit jaar", beweert Eric Hirshberg, CEO van Activision Publishing.

Details ontbreken

Toen de plannen met Beachhead in februari werden onthuld, zei Hirshberg hierover: "Beachhead zal de beste online community, exclusieve content, en een groot aanbod aan services creëren om een online ervaring te garanderen die nog nooit eerder is vertoond."

Verdere details ontbreken, maar Activision belooft dat de nieuwe Call of Duty-game in de komende weken zal worden onthuld.

Met dank aan Gamer.nl
Via Nu.nl

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother

Offline DraZ

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 78
  • PSN: DraZziE
    • linkedin
« Reactie #7 Gepost op: mei 10, 2011, 12:27:36 pm »
mwf3 het enige spel dat direct in mijn verzameling komt bij de release!!
nog altijd meeste plezier beleefd aan mw1 en mw2 :D

Platinum Trophies: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim - Borderlands 2

Offline harleypaul

• PS3 Lord
  • Aantal schouderklopjes: 22
  • Acta Non Verba
« Reactie #8 Gepost op: mei 11, 2011, 09:42:52 am »
mwf3 het enige spel dat direct in mijn verzameling komt bij de release!!
nog altijd meeste plezier beleefd aan mw1 en mw2 :D

Uiteraard, uiteraard, helemaal met je eens. In die beide games steken zoveel tijd? Dus deel 3 komt echt wel!

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother

Offline karel

• PS3 Addict
  • Aantal schouderklopjes: 6
« Reactie #9 Gepost op: mei 11, 2011, 02:25:45 pm »
Nice, deze komt er zeker. Instant buy voor me

Offline mike041

• PS3 Addict
  • Aantal schouderklopjes: 7
« Reactie #10 Gepost op: mei 12, 2011, 05:04:46 pm »
Die troep komt er bij mij dus niet in, was ooit CoD fan maar nu dus niet meer. Vóór de release gaan ze hun game helemaal lopen hype over hoe goed en nieuw het allemaal wel niet is en als ie nou eenmaal uit is blijkt het gewoon weer hetzelfde te zijn als de voorgaande delen. Dit spel maakt gewoon weer gebruik van precies dezelfde engine als mw2, Dus verwacht maar niet veel nieuws. Hoe dan ook, Iedereen zal het toch weer blindelings gaan kopen alleen al omdat er "call of duty" op de voorkant staat. Terwijl er zoveel andere shooters zijn die vele malen beter zijn dan CoD.
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2011, 05:06:56 pm door mike041 »

Offline DraZ

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 78
  • PSN: DraZziE
    • linkedin
« Reactie #11 Gepost op: mei 12, 2011, 05:14:20 pm »
kwijl  :blob7:

Platinum Trophies: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim - Borderlands 2

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #12 Gepost op: mei 12, 2011, 09:52:01 pm »
Die troep komt er bij mij dus niet in, was ooit CoD fan maar nu dus niet meer. Vóór de release gaan ze hun game helemaal lopen hype over hoe goed en nieuw het allemaal wel niet is en als ie nou eenmaal uit is blijkt het gewoon weer hetzelfde te zijn als de voorgaande delen. Dit spel maakt gewoon weer gebruik van precies dezelfde engine als mw2, Dus verwacht maar niet veel nieuws. Hoe dan ook, Iedereen zal het toch weer blindelings gaan kopen alleen al omdat er "call of duty" op de voorkant staat. Terwijl er zoveel andere shooters zijn die vele malen beter zijn dan CoD.
Wss komt er toch geen 'Call of Duty' meer op de voorkant mja 'Modern Warfare 3' is al genoeg :P Verder weet ik ook niet of ik dit spel ga kopen sinds MW2 vind ik CoD niet zoveel meer aan. Als ik eerlijk moet zijn in het begin was MW2 leuk door de veranderingen enzo maar op het einde werd ik er gewoon ziek van door de noobtubers enzo. Als Battlefield lang leuk blijft online blijf ik die spelen en komt er geen MW3 in me huis :)

Offline Orton

• PS3 Expert
  • Aantal schouderklopjes: 27
    • LoF
« Reactie #13 Gepost op: mei 13, 2011, 05:58:11 pm »
Als we Kotaku mogen geloven hebben zij hun handen weten te leggen op een groot deel van de informatie betrekkende tot de singleplayer van Modern Warfare 3. Locaties en teksten lijken allemaal op te duiken en het is dan ook uitkijken dat wij niet het hele verhaal verklapt krijgen. Daarom waarschuwen wij jullie alvast voor spoilers later in dit bericht!

Modern Warfare 3 zal op 8 november gaan verschijnen, wat waarschijnlijk één week later dan concurrent Battlefield 3 is. Dan beginnen we gelijk waar de voorganger eindigde, met het Amerikaanse leger wat de Russische aanval probeert af te weren. Bovendien zullen wij ook verdergaan met de cliffhanger nadat wij op de vlucht zijn geslagen met Price, Soap en de Russische informant Nicolai.

Wij zullen met enkele oude en bekende karakters spelen, maar krijgen we ook de beschikking over een schutter in een AC-130, een bestuurder van een tank, een SAS-commando en tot slot zelfs een Russische federale agent. Deze zullen over verscheidene omgevingen te vinden zijn. Onderstaande locaties zijn naar verluidt allemaal aanwezig, maar om jullie nog even extra te beschermen dienen deze geselecteerd te worden om goed gelezen te worden.

Bron Het Internet

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #14 Gepost op: mei 13, 2011, 08:22:53 pm »
Call of Duty: Modern Warfare 3 Leak Produces Storm of Information

Modern Warfare 3 has gone and sprung a massive information leak that’s spoiling all of the goodies Activision, Infinity Ward, Sledgehammer Games and Raven Software were likely looking forward to releasing at E3 next month. And, yes, three studios and one publishing titan will be responsible for the next chapter in the Call of Duty saga, for those that didn’t know.

The information is hefty, but know that you’ll likely be spoiling all of the E3 fun if you read ahead. Still, if you’re jonesing for CoD info, now’s your chance to juice up.

Modern Warfare 3, according to Kotaku‘s sources, will be dropping on Nov. 8th. That release date should come as no surprise considering the fact that every Call of Duty to see release over the last several years has done so at roughly the same time each November.

Furthermore, the multiplayer and single player campaigns will take place across more than a dozen cities; the list includes Paris, New York, London, Brooklyn and Mogadishu. The current multiplayer map count stands around 20, but there’s no word regarding whether or not those 20 maps will be a part of the launch package or spread across post-launch DLC.

The Spec Ops and Survival modes will make their triumphant return as well.

That’s as far as I’m willing to take you. Why? Because there’s nothing more in this world that I hate more than spoilers. Kotaku has an epically long article absolutely brimming with spoilerific details (like who lives and who dies, and how) up on their site. You could head over there and ruin one of the year’s largest releases if you like, but you want sucker me into falling into that bottomless pit on your behalf.

I won’t do it.

This leak is gargantuan. While we most slap the “unofficial” tag on it at the onset, given the laundry list of details and the sheer quantity of assets accompanying Kotaku’s news bomb, it’s more than likely that these details are entirely legitimate.

We’ll bring you more of Call of Duty: Modern Warfare 3 as it comes.

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]

Krijg geen updates meer binnen op ps3. door Jessicaps3
[oktober 17, 2016, 07:04:19 pm]