Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Boots of springheel jak  (gelezen 3191 keer)

Offline BoycotF

• PS3 Master
  • Aantal schouderklopjes: 11
Boots of springheel jak
« Gepost op: september 21, 2009, 12:42:56 pm »
Hey,

Ik was bezig met de missie van the thieves guild the ultimate heist van Oblivion. Maar ik heb gefaald want de blinde monniken hadden me gehoord dus ik moest ontsnappen. Toen moest ik naar de Gray Fox maar toen waren de boots weggehaald. Ik wou de missie dus overnieuw proberen maar ergens in de grotten heb je die laarzen nodig om hoger te kunnen springen en dan moet ik 2 switches indrukken voor verder te komen. Weet iemand hoe ik daarop kan komen zonder die boots te moeten gebruiken want ik heb geen zin meer heel die grot weer uit te lopen.
« Laatst bewerkt op: september 21, 2009, 08:03:39 pm door BoycotF »

Offline BoycotF

• PS3 Master
Re: Boots of springheel jak
« Reactie #1 Gepost op: september 24, 2009, 12:07:44 pm »
Oh ik ben al verder gekomen ik kon de switches schieten en dan werden ze ingedrukt. Dus ik had de boots of springheel jak niet meer nodig. Maar bij die ene standbeeld waar je met de arrow of extraction op moet schieten die was dus al gedaan omdat ik eerder al verder ben gekomen maar toen kon je gewoon door die deur. Nu is die op slot... Weet iemand hoe ik verder moet komen bij die missie als de blinde monniken mij al hebben gehoord? Het pijltje op de map geeft aan dat ik naar The Gray Fox terug moet, maar hij zegt zoiets van: You do not have the scroll, than we have nothing to talk about it. Maar het pijltje is groen voor de deur waar ik binnen moet zijn (daar zit the gray fox) maar meestal als ik nog naar binnen moet is het pijltje rood en binnen word ie dan groen. En als ik binnen ben dan geeft ie een rood pijltje aan dat ik weer naar buiten moet. En dan buiten geeft ie met een groen pijltje aan dat ik door de deur moet. Weet iemand hoe ik verder kan komen?

Offline DraZ

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 78
  • PSN: DraZziE
    • linkedin
« Reactie #2 Gepost op: september 24, 2009, 01:00:00 pm »
ik heb niet eens enig idee over welk spel het gaat, ik denk oblivion, en dan kan je het best wachten op nuckocola :)

Platinum Trophies: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim - Borderlands 2

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #3 Gepost op: september 24, 2009, 02:11:01 pm »
@Drazz
Ik was bezig met de missie van the thieves guild the ultimate heist van Oblivion.

Ahaha ja een beetje onduidelijk maar het staat er wel in de openingsvraag :P Oke dan wacht ik wel op Nuckacola.

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
« Reactie #4 Gepost op: september 24, 2009, 02:23:58 pm »
ja ik had het al gezien jongens en ik heb deze opdracht ook gedaan
toen ik de opdracht had gedaan met die schoenen kreeg ik ze niet eens meer uit door een bug

denk dat je het beste gewoon even de opdracht kan googelen
en als je die schoenen kwijt bent mischien verkocht dan zou je hem terug kunnen kopen

wil je btw ook niet voor ieder probleem een topic aanmaken dit kan n gewoon in het oblivion topic en dan zal ik je helpen zo veel mogelijk
daar staat ook wel de link naar een oblivion forum daar heb ik ook alles vandaan

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #5 Gepost op: september 24, 2009, 02:57:55 pm »
Ik heb ze niet verkocht.. Nadat ik was ontsnapt voor de blinde monniken en de magier werden de boots meteen weggehaald.. Ik snap er niks van  **-

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
« Reactie #6 Gepost op: september 24, 2009, 03:30:52 pm »
je kan de opdracht niet meer opnieuw doen ? die opdracht met die blinde monneken kan ik mij nog wel herinneren moest je op het laatste met die schoenen aan naar beneden springen als je een hoog level heb kan je ook zonder naar beneden springen mij was dat wel gelukt

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #7 Gepost op: september 24, 2009, 04:33:11 pm »
Nee kan hem helemaal niet meer opnieuw doen..

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
« Reactie #8 Gepost op: september 24, 2009, 07:00:18 pm »
mischien meer levelen dat je hoger kan springen ??? is dat wat

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #9 Gepost op: september 24, 2009, 07:12:54 pm »
Dat is het probleem even niet haha dat was eerst maar nu kan ik de switches indrukken met arrows maar bij die hal met dat standbeeld waar je een speciale pijl op moet schieten en dat dat standbeeld omhoog komt en dan is er een trap naar beneden daar is die deur om bij die barrack te komen. Maar daar heb ik nu een sleutel voor nodig. Ik weet het echt niet meer. Er zijn hier meer problemen mee maar nergens staat een oplossing.. Een nederlandse man heeft op een Engels forum een reactie geplaatst met hetzelfde probleem als mij. :

hi,

I've a problem, I started the quest for the thieves guild called 'The Ultimate Heist' I followed all things to do but once I was in The Empirial Palace Chambers I spoke to a Blind Monk, and than suddenly there was this quest task, that the monks were after me and I had to escape, once escaped I found out that I haven't got the Scroll, what the quest was about.. right now the red marker on my compass tells me to go to Gray Fox but when I arrive at his place he says to me, 'you don't have the Scroll, Than there is nothing we have to discuss about.. my question is .. what must I do because I can't find the way back to were I entered The Sewers from the Impirial City.. I really hope you can help me because I can't find a way out 

BTW I have a Xbox 360 and I had no Save game during this mission… very stupid of me but time can’t be turned :P

greatings.

Bastiaan Koekkoek

The Netherlands...

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
« Reactie #10 Gepost op: september 24, 2009, 07:17:39 pm »
ok ik snap het al weer is in het kasteel geweest dat moet kunnen als ik mij deze  opdracht nog kan herinneren

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #11 Gepost op: september 24, 2009, 09:19:50 pm »
Het is in de hoogste toren van Imperial City dus daar moet je 3 of 2 etages omhoog en daar moet je op een krukje gaan zitten en die blinde monniken brengen jou de scroll. Maar ik was gehoord door die monikken daarvoor, dus ik moest ontsnappen. En toen was ik ontsnapt en kon ik niet meer verder.

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
« Reactie #12 Gepost op: september 24, 2009, 10:04:53 pm »
ik bedoel via de onder ingang die scroll moet er nog wel liggen lijkt mij de eenigste kans

Offline BoycotF

• PS3 Master
« Reactie #13 Gepost op: september 24, 2009, 10:24:44 pm »
Maar via onder kom ik er niet meer in want ik heb een sleutel daarvoor nodig.

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
« Reactie #14 Gepost op: september 24, 2009, 10:27:19 pm »
pfffff geen oude save meer ?? anders gaat het niet meer lukken ben ik bang
met oblivion is dat altijd erg belangrijk daar kan ik over mee praten en sommige bugs doe je niks aan

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]