Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Games -netniet- uitspelen..  (gelezen 5472 keer)

Offline skywalker

• PS3 Newbie
  • *
  • Aantal schouderklopjes: 2
Games -netniet- uitspelen..
« Gepost op: januari 16, 2009, 09:24:00 pm »
Wat ik me afvroeg: is het (net) niet uitspelen van een game een doodzonde?! ???

Heb vaker meegemaakt dat ik 2 of 3 velden/submenu"s voor het einde het spel te moeilijk vind om uit te spelen.. >:(

Of tot in het oneindige blijven proberen?

Graag jullie visie hierop..!!

Offline lordvampaneze

• PS3 Master
  • Aantal schouderklopjes: 1
  • Thou art I, and I am Thou
Re: Games -netniet- uitspelen..
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2009, 10:42:01 am »
Ik vind dat op een bepaald moment je bijna geen plezier meer hebt aan een game, en het gewoon gaat uitspelen om het uit te spelen.
Bij Mirrors Edge was dat toen je voorbij die snipers moest in de laatste chapter.
Maar als ik echt geen zin heb om verder te spelen, zijn er nog altijd de trophies die mij overtuigen.
Als die niet helpen vliegt het game terug in de kast en ga ik iets anders spelen.
Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas

Offline AFCA043

• PS3 Addict
  • Aantal schouderklopjes: 0
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2009, 04:14:29 pm »
ik speel meestal oook uit.
is tog vetter vind ik

en erna online(H)

Offline skywalker

• PS3 Newbie
  • *
  • Aantal schouderklopjes: 2
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2009, 04:33:12 pm »
Ben ik het eigenlijk - bij nader inzien - ook mee eens!
Zat klem op bijna het eind van Resistance maar ben er toch voorbij gekomen..
Geeft toch meer voldoening vind ik..

Groeten,
Sander.

Offline simplyjaydon

• PS3 Boss
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2009, 07:43:28 pm »
Toch vind ik ook wel dat er sommige spellen zijn die leuk blijven zelfs als je ze niet uitspeelt. Uiteindelijk ontkom je er niet aan en speel je ze toch uit, maar het blijft toch kicken.

Offline DraZ

• PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 78
  • PSN: DraZziE
    • linkedin
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2009, 09:45:39 am »
ik krijg ninja gaiden sigma niet uitgespeeld... die laatste chapter lukt me niet... zelfs naar een walkthrough gekeken na 200x proberen.. maar t lukt me gewoon niet.. best zonde, want tis nog steeds het beste spel dat ik heb op de ps3 :)

Platinum Trophies: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim - Borderlands 2

Offline Tha Ron-aldo

• PS3 Geek
  • **
« Reactie #6 Gepost op: maart 11, 2009, 10:26:40 am »
Hahaha.. Ik zit ook vast bij Ninja Gaiden Sigma :)

Heb het heel lang niet meer gespeeld omdat ik ook zo'n 200x dood ging daar.. Schijnt ook een van de moeilijkste spellen ooit te zijn :p

Ik zit nu volgens mij op dat stuk waar je zo'n nieuw zwaard krijgt en een tombe in moet: tegen die grote gasten met die dikke zwaarden die als beeld tot leven komen.. Grrr..!

On topic:

Ik ben zelf ook altijd gedreven om een spel uit te spelen (bovenstaande ga ik echt wel weer een keer aan verder), het geeft toch veel meer voldoening om een spel uit te spelen. Als je kijkt naar Call of Duty of Killzone 2, dat zijn toch echt spellen die leuk zijn om op het hoogste niveau uit te spelen.. En zo makkelijk zijn die niet op dat niveau.

Offline lordvampaneze

• PS3 Master
  • Thou art I, and I am Thou
« Reactie #7 Gepost op: maart 11, 2009, 01:03:04 pm »
Noby Noby Boy speelt zichzelf uit :-D
Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas

Offline DraZ

• PS3 Legend!
    • linkedin
« Reactie #8 Gepost op: maart 11, 2009, 09:58:59 pm »
ronaldo, daar heb ik ook lang vast gezeten, ik kreeg bijna een erectie toen ik die 3e gast kapot had!! Sow, dat was moeilijk! ... maar t wordt dus nog moeilijker ;)

Platinum Trophies: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim - Borderlands 2

Offline Tha Ron-aldo

• PS3 Geek
  • **
« Reactie #9 Gepost op: maart 12, 2009, 08:54:11 am »
ronaldo, daar heb ik ook lang vast gezeten, ik kreeg bijna een erectie toen ik die 3e gast kapot had!! Sow, dat was moeilijk! ... maar t wordt dus nog moeilijker ;)

:| wat ja.. was te verwachten met Ninja Gaiden Sigma he :)

Ben benieuwd.. binnenkort maar weer eens proberen :)

Offline Inva1337

• PS3 Master
« Reactie #10 Gepost op: maart 12, 2009, 12:12:52 pm »
Meestal speel ik alle games wel uit, er is 1 game op de Ps3 die ik nooit uit heb gespeeld en dat is GTA IV  :-[

Vond het echt een zware tegenvaller vergeleken met de andere GTA games dus halverwege ben ik gestopt.

Offline Tha Ron-aldo

• PS3 Geek
  • **
« Reactie #11 Gepost op: maart 12, 2009, 12:14:12 pm »
Meestal speel ik alle games wel uit, er is 1 game op de Ps3 die ik nooit uit heb gespeeld en dat is GTA IV  :-[

Vond het echt een zware tegenvaller vergeleken met de andere GTA games dus halverwege ben ik gestopt.

Ik heb die direct ge pre-ordered, maar ik heb dat spel 4-5 keer gespeeld.. vond het beetje erg tegenvallen.. Zonde van de € 65,-

Offline DraZ

• PS3 Legend!
    • linkedin
« Reactie #12 Gepost op: maart 12, 2009, 01:08:19 pm »
ik ben bij GTA 4 net op t 2 eiland aangekomen, toen mijn huisje afbrande. Verder ben ik nog niet ;)

en kheb er ook geen zin in, voor mij ook een van de grote tegenvallers. De ps3 exclusives zijn voor mij iig nog geen tegenvallers :D

Offline simplyjaydon

• PS3 Boss
« Reactie #13 Gepost op: maart 12, 2009, 01:48:30 pm »
Dat probleem heb ik dus ook bij GTA4. Moet mezelf bijna dwingen om het weer te spelen, echt raar want ik heb alle andere versies wel graag gespeeld.

Offline Tha Ron-aldo

• PS3 Geek
  • **
« Reactie #14 Gepost op: maart 12, 2009, 01:55:59 pm »
In mijn ogen zijn er maar een paar games die de hype waar hebben kunnen maken.. Metal Gear Solid 4, Little Big Planet en Killzone 2.. GTA IV hoort daar voor mij absoluut niet bij. Ik vond de graphics best wel tegenvallen en de besturing etc. Snap ook niet dat er op zoveel plaatsen een 9,5-10 wordt gegeven.. in mijn ogen kan een spel sowieso geen 10 krijgen, want er is altijd ruimte voor verbetering :)

Maar goed.. da's mijn mening he.. Da's het fijne van Nederland  >:D

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]