Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Dertig plus gamers  (gelezen 5225 keer)

gebbetje

• Gast
Dertig plus gamers
« Gepost op: april 11, 2007, 01:46:03 am »
Hoi, ik ben gebbetje en heb sinds vandaag mijn ps3 in bezit. De 360 heb ik maar aan de kant gedaan, het werd wel een heel kostbare zaak om 5 min. te kunnen genieten van een game die 60 euro kost. 4 games kapot in 1 week tijd! Ben erg onder de indruk van de ps3 vooral omdat ik nu echt het verschil zie tussen de 360 en de ps3, niet zozeer qua beeld (kan nog komen in de toekomst met de 2e generatie games) maar vormgeving en dashboard zijn veel mooier en gebruiksvriendelijker. Evenals het online gaan.

Maar goed, daar gaat het nu niet om dus ff terzake. Op het forum voor de 360 waar ik vaak te vinden was hadden ze een apart topic voor dertig + gamers. Het lijkt me wel een goed idee om dat hier ook eens te proberen. Ik ben zelf 37 jaren jong vandaar.
Het is niet zo dat ik een hekel heb aan jonge gamers (voor dat die discussie losbarst hier) maar laten we eerlijk zijn, er is een verschil. Ouder gamers zijn meestal wat relaxter en hebben vaak behoefte om met even relaxte gamers te spelen.

Dus als de oldskool gamerts hier ook behoefte aan hebben dan hoor ik het graag. Als er genoeg animo voor is dan kunnen we een mooie vriendengroep starten dacht ik zo...

Alle ideeën zijn welkom. (zowel voor een online groep alsmede dit topic) Dus vertel wie je bent, van wat voor games je houdt, en vooral ff je leeftijd vermelden.

Gebbetje, 37 jaar, woon in enschede, games: motorstorm, FoM.
« Laatst bewerkt op: april 11, 2007, 01:54:32 am door gebbetje »

Offline Inva1337

• PS3 Master
  • Aantal schouderklopjes: 1
Re: Dertig plus gamers
« Reactie #1 Gepost op: april 11, 2007, 07:49:30 am »
doe dan 18 + dat ben ik ook bijna, en ik ben ook nog oldskool gamer :P

inva1337, nog 17 jaar, ook enschede :P games: motorstorm en virtua fighter komt eraan :)

Lazy.fox

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2007, 10:06:38 am »
Ik vind het wel een goed idee ;) maarja ik zelf ben pas 21!

Maar wel een lang game verleden :)

Zoals:

Commodor
eerste PC's
Sega 8 bit
Sega 16 Bit
Gameboy
Playstation 1
playstation 2
PSP
Wii
Playstation 3

Maarja ik ben dus Rene online naam is Nosem

Op dit moment alleen nog Blazing Angels maar Motorstorm of FoM komen er aan :)

Offline pllx

• PS3 Lite Gamer
  • *
  • Aantal schouderklopjes: 0
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2007, 10:15:02 am »
Op zich vind ik dit wel een goed idee. Alleen ik ben nog niet 30+ maar ik vermoed dat 29 geen probleem moet zijn. En over dat relaxte ben ik het ook helemaal eens daarbij heb ik soms ook moeite met het (gebrek aan correct) taalgebruik. Voordat iemand mij hierover aanvalt, ja, ik maak ook taalfouten. Inderdaad iedereen moet zelf weten of ie corect nederlands wil typen maar soms moet ik me echt inhouden om hier iets van te zeggen.

pllx, 29, Delft, F1 2006 CE, FoM

Offline G.Dark

• PS3 Master
  • Moderator Hardware & Design
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2007, 12:23:47 pm »
iedereen mag reageren op elke topic.

gebbetje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: april 11, 2007, 12:46:50 pm »
Natuurlijk vind ik ook dat iedereen moet kunnen reageren op dit topic. Mijn bedoeling is ook niet om een topic te openen waar alleen oudere mensen kunnen reageren! Ik neem aan dat dit een openbare gelegenheid is voor iedereen. Maar je hebt nu eenmaal de oudere serieuzere gamer en de wat jongere speelse gamers en daar zit gewoon verschil tussen of je het nu leuk vind of niet. Gamers die zich kunnen vinden in dit topic zullen blijven en anderen gaan naar al die andere topics waar ze zich lekker bij voelen. Vrijheid blijheid zullen we maar zeggen. Het is wel de bedoeling dat er een vriendengroep(je) zou kunnen onstaan waar de doelgroep van dit topic samenkomt om online te gamen op de ps3. En daarvan vind ik het wel een goed idee om onderscheid te gaan maken want anders dan zou dit idee en topic echt nergens meer over gaan.

En nu zal ik zometeen maar eens aan de slag gaan met alle mogelijkheden van ps3 online gaming anders dan is het zo lullig om een vriendengroep op te zetten zonder dat ik ook maar weet hoe alles werkt hahahaaaa :P

Gebbetje
« Laatst bewerkt op: april 11, 2007, 12:50:30 pm door gebbetje »

Lazy.fox

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: april 11, 2007, 01:11:56 pm »
als je daar uit ben hoor ik het graag van je :P

Offline pllx

• PS3 Lite Gamer
  • *
« Reactie #7 Gepost op: april 11, 2007, 01:13:59 pm »
Hier sluit ik me bij aan

Offline G.Dark

• PS3 Master
« Reactie #8 Gepost op: april 11, 2007, 01:27:41 pm »
ik ben geen 'speelse' gamer hoor. ik denk ook wel dat ik beter ben in spelen en meer weet van bepaalde zaken dan de oudjes onder ons. maar het jongste lid hier is 10 maar nogal onzin om daar onderscheid van te gaan maken. want kwa spelen merk je er weinig van. en hij is goed genoeg om oudere gamers te verslaan.

Offline oliebol

• PS3 Master
  • Aantal schouderklopjes: 10
  • Welcome to PS3World!
« Reactie #9 Gepost op: april 11, 2007, 01:30:12 pm »
Ja klopt :D. Ik won altijd van m'n vader met Fifa en shooters. Ik ben er trots op om het jongste lid te zijn :D.

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,

Offline pllx

• PS3 Lite Gamer
  • *
« Reactie #10 Gepost op: april 11, 2007, 02:09:28 pm »
Het gaat ook niet over wie beter is in bepaalde spellen maar juist om het 'relaxte'. Hetgeen G.Dark aanhaalt is dus juist wat gebbetje bedoelt met relax, dus niet meteen beter zijn dan de ander enz. Ik denk wel dat er verschil is, maar misschien denk ik dit omdat ik een 'oudje' ben en niet goed kan gamen ;).

Offline G.Dark

• PS3 Master
« Reactie #11 Gepost op: april 11, 2007, 02:42:08 pm »
ik denk dat je beter kan gamen dan lezen want ik heb niet gezegd dat oudere mensen niet goed kunnen gamen :P. dit forum is voor iedereen. en door dit soort acties ga er bij sommige toch een gevoel opdagen dat het bestaat uit 2 delen. en dat is niet zo.

Offline pllx

• PS3 Lite Gamer
  • *
« Reactie #12 Gepost op: april 11, 2007, 04:42:51 pm »
Dat snap ik helemaal, een tweedeling is inderdaad niet goed maar op zich zou een apart topic toch wel moeten kunnen.
En op je vorige opmerking wil ik nog even zeggen dat ik dus niet insinueer dat je zegt dat oudere mensen niet kunnen gamen. Je zegt alleen dat jij wellicht beter kunt gamen dan sommige 'oudjes'. In mijn laatste zin staat '... een oudje ben en niet goed kan gamen' dit betekent niet dat deze twee dingen verbonden zijn met elkaar dan had ik wel geschreven '... een oudje ben en dus niet goed kan gamen'. Dus misschien kun je beter eerst stil staan bij je eigen lees capaciteiten.

Lazy.fox

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: april 11, 2007, 04:48:06 pm »
Zullen we het gezelig houden kinders :D

Offline G.Dark

• PS3 Master
« Reactie #14 Gepost op: april 11, 2007, 06:47:40 pm »
idd anders word het gewoon gesloten =)

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]