Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Welke game?  (gelezen 2324 keer)

Offline dirk

• PS3 Gamer
  • **
  • Aantal schouderklopjes: 0
Welke game?
« Gepost op: juli 08, 2008, 09:04:53 am »
Hey
Tot nu toe heb ik altijd op de PC gespeeld, ik heb wel een PSP gekocht maar die gebruik ik niet voor games. Ook heb ik altijd alle GTA delen gehad, van GTA:1 tot GTA:VC stories en er ontbreekt er nog maar een: GTA:IV. Die moet ik dus hebben  :D. Uiteraard niet alleen voor GTA:IV maar ik vind na 10 jaar computeren een console ook wel eens leuk. Dus ga ik voor de PS3, daarbij wil ik 2 games kopen om te beginnen, GTA:IV natuurlijk en nog een. Ik ben opzoek naar een game met een leuke multiplayer die niet te moeilijk is voor een beginnende console gamer en hij mag niet te snel vervelen. Zelf leken me de titels Battlefield Bad Company, Metal Gear Solid 4 en Race Driver:Grid wel leuk. Wat raden jullie aan?

Offline Robbert

• PS3 Addict
Re: Welke game?
« Reactie #1 Gepost op: juli 08, 2008, 09:24:58 am »
Bf BC is inderdaad een goede keuze, Call Of Duty 4 is ook super goed, en gaat niet gauw vervelen, wel ligt het niveau bij CoD4 online best wel hoog.
Over Mgs4 en Grid kan ik je niet zoveel vertellen, die heb ik beiden niet... (ik houd ook niet zo van racegames)
Wat ik wel weet, is dat Mgs4 een van de mooiste games is, maar wel een gameplay heeft waar je van moet houden, sneaken, de een vind het leuk, de ander niet. Het is ook wel handig als je de vorige Mgs delen hebt gespeeld.

Offline ricar6

• PS3 Boss
« Reactie #2 Gepost op: juli 08, 2008, 09:27:36 am »
als je echt een game wil met een leuke multi dan zou ik zeggen cod4 dat blijft een topper
Battlefield Bad Company is ook leuk

en als je voor een spel wil gaan met een goed single player dan moetje Metal Gear Solid 4 kopen dat is ook echt een topper maar verwacht van die multiplayer niet zo veel

maar kijk is op het forum hier veel jongens verkopen hun spellen hier daar zal zeker wel cod4 en mgs 4 tussen zitten

Offline Properi

• PS3 Addict
  • Hasta La Vista!!!
« Reactie #3 Gepost op: juli 08, 2008, 10:18:49 am »
Ik was ook heel lang een pc gamer en ben nu ook over gestapt naar console.
Ik heb battlefield bad company gekocht (ik speelde bf 2 en bf2142 op pc en ik heb CoD 4 al uitgespeeld op pc (singleplayer en multiplayer))

Offline dirk

• PS3 Gamer
  • **
« Reactie #4 Gepost op: juli 08, 2008, 10:49:11 am »
Bedankt voor de reacties, ik vind CoD4 ook heel leuk maar ik heb dat al op de computer dus het lijkt me niet de moeite waard om ook voor de PS3 te kopen. Red Alert 3 komt er ook aan voor de PS3, dat lijkt me ook een leuke ervaring op een console. Ik was altijd fan van de C&C serie, vooral Red Alert. Ik kan ook nog even wachten tot het eind van het jaar, dan zijn er weer wat nieuwe games uit zoals Call of Duty 5, Far Cry 2, Brothers in Arms en mischien Red Alert 3. Toch ben ik er nog niet helemaal over uit maar stel dat ik de PS3 toch deze vakantie koop wordt het GTA:IV en BF:BC denk ik, want ik moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat m'n PS3 in de kast weg staat te rotten als WoW:WotLK komt  >:D.
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2008, 10:51:42 am door dirk »

Offline ricar6

• PS3 Boss
« Reactie #5 Gepost op: juli 08, 2008, 10:58:06 am »
ik weet niet meer precies waar het staat mar er is volgens mij een topic over C&C en daar had ik gelezen dat het spel helemaal niet meer naar de ps3 komt

en waarom zou je ps3 weg rotten in je kast

Offline ricar6

• PS3 Boss
« Reactie #6 Gepost op: juli 08, 2008, 11:01:18 am »
dit was een post van donstil-nl

Red Alert 3 niet meer naar de Playstation 3?*
 bron: PSU    5 juni 2008 Door: Erwin Bergervoet 
De Amerikaanse online gameshop GameStop heeft de Playstation 3-versie van Red Alert 3 van de website gehaald. Hoewel het geen officiële bevestiging betreft, lijkt het waarschijnlijk dat uitgever EA de PS3-versie geannuleerd heeft. EA heeft vooralsnog echter nog niet gereageerd op de berichten.

GameStop heeft het doorgaans namelijk wel vaker bij het rechte eind als het aankomt op aankondigingen of annuleringen van bekende games. Zo kwam via deze website onder andere het annuleren van de PS3-versie van Frontlines: Fuel of War aan het licht. Ondanks dat de uitgever dit vervolgens ontkende, heeft GameStop uiteindelijk toch gelijk gekregen. Benieuwd of met Red Alert 3 voor de PS3 hetzelfde scenario zich zal afwikkelen.

Update: Computer and Videogames heeft bevestiging gekregen van EA. Red Alert 3 staat voor de PS3 inderdaad 'on hold'. Dit betekent dat het spel nog niet definitief is afgeschreven, maar dat men zich momenteel focust op de Xbox 360- en PC-versies.

Offline antraxX

• PS3 Master
  • Aantal schouderklopjes: 1
  • Set Yourself Free
« Reactie #7 Gepost op: juli 08, 2008, 02:13:19 pm »
maar het is nooit officieel bevestigd door Electronic Arts dat ze gaan stoppen met het spel, de kans is groot dat het gwn een port naar de ps3 word, maar of dat het nog voor dit jaar is...moeten we afwachten ;)
Playstation 3 60GB: Oblivion, Virtua tennis 3, Ressistance Fall Of Men, Fifa08, Warhawk, call of duty 4, Gran turismo 5 Prologue, GTA IV, Call of Duty 3, Assasin Creed & Battlefield: Bad Company.

LCD-TV Samsung LE32S81

Offline Properi

• PS3 Addict
  • Hasta La Vista!!!
« Reactie #8 Gepost op: juli 08, 2008, 02:14:14 pm »
maar het is nooit officieel bevestigd door Electronic Arts dat ze gaan stoppen met het spel, de kans is groot dat het gwn een port naar de ps3 word, maar of dat het nog voor dit jaar is...moeten we afwachten ;)
ports zijn ook niet altijd goed

Offline antraxX

• PS3 Master
  • Set Yourself Free
« Reactie #9 Gepost op: juli 08, 2008, 02:18:59 pm »
elke game dat wij hebben zijn ports van de x-doos...buiten de sony exlusive's (mgs4 enz) omdat het nog te moeilijk en te duur is om een game te maken op de ps3-engine. In 2009 zal dit veel meer komen, omdat de x-doos zijn maximum heeft bereikt en de ps3 nog lang niet ;)

@Dirk: battelfield: bad company online is echt goed ;) offline is hem ook goed, maar cod4 is natuurlijk beter in dat opzicht. Race driver grid is echt een goeie game ;) beste racegame tot nu toe, vind hem wel niet zo makkelijk...
Playstation 3 60GB: Oblivion, Virtua tennis 3, Ressistance Fall Of Men, Fifa08, Warhawk, call of duty 4, Gran turismo 5 Prologue, GTA IV, Call of Duty 3, Assasin Creed & Battlefield: Bad Company.

LCD-TV Samsung LE32S81

Offline Properi

• PS3 Addict
  • Hasta La Vista!!!
« Reactie #10 Gepost op: juli 08, 2008, 04:40:20 pm »
m.a.w. koop battlefield : bad company

Offline ricar6

• PS3 Boss
« Reactie #11 Gepost op: juli 08, 2008, 05:56:39 pm »
we gaan wel heel erg oftopic boy

maar is die grid echt zo vet

Offline lordvampaneze

• PS3 Master
  • Thou art I, and I am Thou
« Reactie #12 Gepost op: augustus 08, 2008, 01:57:09 pm »
hoe hoog ligt de "moeilijkheidgraad" in BF:BC online?
Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas

Offline HHC-bossie

• Global Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 89
  • Allles is voor Bossie
« Reactie #13 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:12:42 pm »
grid is goed, van de week binnen gehad, is wel lastig als je wat verder komt!
29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.

Offline Properi

• PS3 Addict
  • Hasta La Vista!!!
« Reactie #14 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:43:43 pm »
hoe hoog ligt de "moeilijkheidgraad" in BF:BC online?
eerst moet je wat inspelen op die game maar daarna lukt het goed
ik zou cod 4 niet kopen want dat heb je dan wel uitgespeeld als je 55 bent je kunt wel prestige mod doen maar dat verveeld en is gwn helemaal hetzelfde
dus het is echt na 30 uur spelen is cod 4 saai
Bf:Bc is echt goed en leuk om te spelen alleen word ik soms gek: bv
ik was in conquest een vlag alleen aant cappen nog een paar milimeter dan komt er een teamlid naar me toe en die teamkillt me omdat hij die 30 punten wilt
je hebt soms last van teamkillers maar jah die gast stuur je dan gewoon een boze pm
maar ik zou niet voor cod 4 gaan maar zeker voor Bf Bc

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]