Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: Cheats: Tekken 5  (gelezen 2198 keer)

Offline jokemaster

• PS3 Boss
  • Aantal schouderklopjes: 0
Cheats: Tekken 5
« Gepost op: mei 02, 2008, 01:11:56 am »
Theater Mode:
Theater Mode is op vraagbaar nadat je story mode eenmaal hebt voltooid met een willekeurig karakter.
Dat moment, heb je de mogelijkheid te luisteren naar de stage soundtracks, de filmpjes bekijken van het karakter die is gebruikt om story mode te voltooien, en de aangetrokken filmpjes (Arcade Intro, PlayStation2 Intro, en E3/TGS trailers).
Als je story mode voltooid met elk karakter, zullen de filmpjes beschikbaar komen in Theater Mode.
Alle filmpjes krijgen vereist je story mode te voltooien met beiden Kuma en Panda, zowel als Christie en Eddy (hoewel Eddy's einde hetzelfde is).

Anna Williams:

Voltooi story mode met één karakter en Nina Williams.

Asuka (school meisje versie):
Na tenminste vijftig keer als Asuka te spelen, licht haar op bij het karakter selectie scherm druk dan op Driehoek.

Baek Doo San:

Voltooi story, battle, of time attack mode drie keer succesvol met verschillenden karakters.

Bruce Irvin:
Voltooi story, battle, of time attack mode vier keer succesvol met verschillenden karakters.

Devil Jin:
Je kan Devil Jin beschikbaar krijgen door het een of het ander te doen, het Devil Within mini-game voltooien of een hoeveelheid spellen spelen in arcade mode, vs. mode of story mode.
Ongeveer 200 spellen in arcade mode schijnt hem te openen nadat je alle andere karakters hebt geopend.

Anders, gebruik Jin in time attack mode en post de snelste tijd.

Ga naar versus mode en zorg ervoor dat speler één ongeveer 87 gevechten wint in een rij met gebruik van een willekeurig karakter.
Nadat zal je het vraagteken zien in het midden van het scherm veroorzakend dat Devil Jin beschikbaar is.
Opmerking: Open iedereen eerst voor je Devil Jin opent.

Ander, voltooi story mode met vijftien of twintig karakters.

Eddy Gordo:
Eddy is een extra outfit je koopt voor Christe voor 500,000G.

Ganryu:
Voltooi story, battle, of time attack mode zeven keer succesvol met verschillenden karakters.

Heihachi:
Voltooi story, battle, of time attack mode negen keer succesvol met verschillenden karakters.

Kuma:

Voltooi story, battle, of time attack mode zes keer succesvol met verschillenden karakters.

Ling (school meisje versie):
Win vijftig keer in versus mode.
Licht Ling op, druk dan op RP bij het karakter selectie scherm.

Mokujin:
Voltooi story, battle, of time attack mode acht keer succesvol met verschillenden karakters.

Mokujin (vrouwelijke versie):
Licht Mokujin op bij het karakter selectie scherm, druk dan op Kruis.

Panda:
Licht Kuma op bij het karakter selectie scherm, druk dan op Kruis.

Roger Jr.:
Voltooi story, battle, of time attack mode één keer succesvol.

Wang Jinrei:
Voltooi story, battle, of time attack mode vijf keer succesvol met verschillenden karakters.

Star Blade arcade game:
Voltooi arcade mode succesvol met alle vechters.

Anders, in het vierde level van het Devil Within mini-game, daar is een deur bedekt met rotsen dat is over een groot gat.
Je kan het niet bereiken door te springen.
Wanneer de devil's balk vol is (de rode).
Druk op L1+Driehoek om in Devil Jin te veranderen.
Dan, staandend kijkend naar de deur toe en druk op L1+Ruit om een straal te schieten.
Deze straal zal de rotsen vernietigen en een pad van zwevende trede's zal verschijnen.
Ga door de deur en je zal een klein ruimteschip vinden draaiend voor je.
Raak het aan om het Star Blade arcade game te openen zonder arcade mode te winnen met alle karakters.

Configure arcade games:
Houd Select vast bij het "Press Start" scherm voor een Arcade History game.
Een nauwkeurig vertegenwoordiging van de game's DIP schakelaars zal verschijnen, veroorlovend je om het spel persoonlijk aan te passen als gedaan op de werkelijke arcade machine.

Random character selection:

Voltooi story, battle, of time attack mode negen keer succesvol met verschillenden karakters om de "Random" optie te openen bij het karakter selectie scherm.

In team battle mode, selecteer het aantal karakters om te gebruiken, druk dan op L1+L2+R1+R2+Start+Select bij het karakter selectie scherm.
Een "?" zal verschijnen inplaats van de karakter portretten.

Final Stage 2:
Speel 200 arcade mode wedstrijden.

Devil Within mini-game bonussen:
Voltooi het Devil Within mini-game succesvol om te openen 1,000,000 G, de Cathedral stage, Devil Jin als een karakter, Devil Within mini-game stage selectie, Final Stage 1, en Final Stage 2.

Devil Within mini-game in Devil mode:

Voltooi de Devil Within mini-game onde de medium moeilijkheidsgraad met alle Evil Symbols verzameld.
Houd dan L2+Select+R3 vast tijdens selecteren van een optie bij het Devil mini-game stage selectie scherm.

Selecteer overwinnings pose:
Druk tijdens de replay dat verschijnt na een ronde op Kruis, Cirkel, Ruit, of Driehoek.

Pak tegenstander vast:
Druk in de game driehoekje en rondje tegelijk in om de tegenstander vast te pakken.

Hint: Andere replays:
Zodra je je tegenstander verslaat in de laatste ronde, zal de replay video verschijnen.
Wanneer de replay van de laatste ronde getoont is, druk op Kruis+Cirkel, Driehoek, of Ruit.
Na de replay van de laatste ronde, zal je karakter een afwerk beweging uitvoeren.
Afhankelijk van welke knoppen je indrukt tijdens de replay, kan je de willekeurige karakters van je zien uitvoeren enig afwerk beweging naar keuze.

Hint: Andere kostuums:
Om een karakters kostuum te krijgen die waarin ze zijn afgebeeld, wanneer je ze aan het selecteren bent druk op Driehoek inplaats van Kruis.

Hint: Open alle karakters:
Blijf story mode voltooien met verschillende karakters tot iedereen uitgezonderd Devil Jin beschikbaar zijn.
Daar zijn geen verborgen "off screen" karakters.

Hint: Anna: Onder rok kijken:
Kies practice mode en selecteer een willekeurig karakter als speler één.
Selecteer Anna als de train dummy.
Ze kan zijn in een willekeurig kostuum.
Opmerking: Om Anna te openen, voltooi haar story in story mode.
Je kan een willekeurige stafe kiezen.
Sla haar neer met een special attack.
Haar rug zal naar je toegericht zijn terwijl ze op de grond lig.
Beweeg je dan achter haar.

Hint: Anna: Succubus optreden:
Gebruik kostuum 1 (Ruit).
Zet head naar witch's hat, fase naar party mask, upper body naar fashion bra, lower body naar tail, color 1 naar default, color 2 naar black, color 3 naar default.

Hint: Anna: Stripper optreden:
Gebruik kostuum 2 (Kruis).
Zet het head naar short hair, en colors 1, 2, en 3 naar black.

Hint: Anna: Mrs. Witch From Gamepro magazine optreden:
Zet het head naar witch's hat, en colors 1, 2, en 3 naar black.

Hint: Asuka: Gemakkelijke story mode voltooiing:
Asuka hoeft niet met Devil jin te vechten.
Dit maakt voltooiing story mode een stuk gemakkelijker.
Tevens, tijdens vechten tegen Jinpachi, gebruik haar Boven+Cirkel beweging.
Dit zal veroorzaken dat hij valt.
Zodra hij terug omhoog komt, gebruik het nogmaals.
Hij zal weer neergaan.
Herhaal dit tot je win.

Hint: Asuka: Kagome From Inuyasha optreden:
Gebruik kostuum 2 (Ruit voor Asuka).
zet face naar "No Bandana", upper body naar "Bow", color 1 naar default, color 2 naar green, en color 3 naar default.

Hint: Bryan Fury steelt Yoshimitsu's energie:
Als Yoshimitsu gebruikt de Soul Siphon aanval op Bryan Fury, zal Yoshimitsu zijn energie verliezen aan Bryan omdat Bryan een Cyborg is met geen leven van zijn eigen.

Hint: Christie: Fairy optreden:
Zet de upper body naar butterfly wings, en colors 1, 2, en 3 naar blue.

Hint: Feng: Overwin Jinpachi:
Zodra de laatste wedstrijd begint, druk op Boven/Rechts+Cirkel om Jinpachi neer te slaan.
Wanneer hij neer is, houd Onder vast en blijf op Cirkel drukken om een Perfect te doen.
Dit komt omdat Jinpachi te langzaam is om omhoog te komen voor je een andere trap doet op zijn lichaam.

Hint: Jack 5: Duke Nukem optreden:
Ga naar custom mode en druk op Driehoek op Jack 5.
Verander zijn bloes rood, broek blauw, en geeft hem de shades.
Hij zal lijken op Duke Nukem.

Hint: Jin: Devil Within moves:

5x Punch Combo: Druk 5 keer op Ruit.
Demon's Paw: Druk op Break in een run en op Ruit.
Spinning Flare Kick: Druk op Break in een run en op Kruis.
PK Launcher: Druk op Ruit, Kruis.
PPK Grounder: Druk op Ruit, Ruit, Kruis.
4X Kick Combo: Druk 4 keer op Kruis.
Jumping Uppercut: Druk op Ruit_Cirkel.
Double Lifting Kick: Druk op Kruis+Cirkel.
Air Chop: Druk op Cirkel, Cirkel, Ruit.
Throw: Druk op Ruit+Kruis.
Kazama Fury With Uppercut: Druk op L1+Ruit.
Double Roundhouse: Druk op L1+Kick.
Change to Devil Jin: Druk op L1+Driehoek.

Hint: Jin: Metrosexual optreden:
Zet head naar metrosexual hairstyle, face naar orange sunglasses, color 1 naar plum, color 2 naar plum, en color 3 naar plum.

Hint: Jin: Angel optreden:
Zet head naar halo, upper body naar wings, color 1 naar default, color 2 naar default, en color 3 naar default.

Hint: Jinpachi Mishima: Movies:
Vecht je weg door story mode tot je uiteindelijk Jinpachi bereikt.
Verlies van hem en laat de tijdteller naar nul gaan.
Het spel zal nadat een film van hem tonen.

Voltooi story mode met Lei Wulong en versla Jinpachi.
Nadat, wip dan niet naar de side movie en Jinpachie zal Lei over zichzelf vertellen en hoe hij eindigde en hoe hij was in de King of Iron Fist Tournament 5.

Hint: Julia: Onder rok kijken:
Kies practice mode.
Selecteer Hwaorang als speler één en Julia als de train dummy in haar Indian kleding ((druk op Driehoek).
Als Hwoarang, gebruik een special attack om Julia neer te leggen.
Julia zal met haar buik omhoog of omlaag liggen.
Wanneer zij omlaag lig, beweeg je achter haar om onder haar rok te kijken.

Kies een willekeurig karakter als speler één, druk dan op Kruis o Julia.
Zorg ervoor dat je bent in practice mode.
Sla haar dan neer met een willekeurige move.
Beweeg je dan achter haar om haar witte ondergoed te zien.

Hint: Kyu: Rank sneller:
Versla een willekeurige tegenstander vijf keer.

Hint: Law: Gemakkelijk winnen:
Druk op Driehoek, Driehoek, gebruik dan de Blind Elbow combo (vier keer op Driehoek drukken) drie of vier keer.

Zodra de wedstrijd begint, houd Boven/Rechts vast en druk herhaaldelijk op Cirkel.

Hint: Law: Overwin Jinpachi:
Blijf op Ruit drukken om te stompen en op Driehoek, Driehoek.
Druk dan nogmaals op Driehoek, Driehoek.

Hint: Lee: Gemakkelijk winnen:
Gebruik Lee's Acid Storm drie keer (Rechts, Kruis, Kruis, Kruis, Kruis, Cirkel).

Hint: Lei: Overwin Jinpachi:
Buk en blijf op Kruis drukken.
Wanneer Jinpachi vuurballen eruit zend, duik om Tiger Fang (druk op Onder/Links, Ruit, Driehoek) te gebruiken.

Hint: Marduk: Overwin Jinpachi:
Blijf op Cirkel drukken tijdens bukken of staan.

Hint: Nina: Catwoman optreden:
Zet head naar cat mask, lower body naar whip, en Colors 1, 2, en 3 naar black.

Hint: Nina: Army girl optreden:
Zet de lower body naar submachine gun, color 1 naar green, color 2 naar black, en color 3 naar black.

Hint: Paul: Ken optreden:
Voer Paul uit met lang haar of paardestaart, en voor de handschoenen koop gele of rode.

Hint: Paul: Vampire slayer optreden:
Zet head naar long hair, upper body naar crossbow, lower body naar keyring, en colors 1, 2, en 3 naar je keuze.

Hint: Raven: Teenage Mutant Ninja Turtle Donatello optreden:
Zet de upper body naar giant scroll, color 1 naar purple, color 2 naar green, en color 3 naar purple.

Hint: Raven: Teenage Mutant Ninja Turtle Raphael optreden:
Zet lower body naar Jutte, color 1 naar red, color 2 naar green, en color 3 naar red.

Hint: Raven: Teenage Mutant Ninja Turtle Leonardo optreden:
Zet lower body naar Double Ninjato, color 1 naar green, color 2 naar blue, en color 3 naar blue.

Hint: Raven: Teenage Mutant Ninja Turtle Michaelangelo optreden:
Zet color 1 naar green, color 2 naar orange, color 3 naar orange.

Hint: Steve: Combo:
Druk op Ruit+Driehoek+Cirkel+Kruis om op te laden.
Houd Forward vast, druk dan op Ruit+Driehoek.
Houd voordurend Forward vast en doe tien hit combo #2 door Forward vast te houden en drukken op Driehoek dan snel Ruit.
Druk dan op Ruit, Ruit, Driehoek, Ruit, Ruit, Driehoek, Ruit, tap Away, druk dan op Driehoek.
Zorg ervoor dat je tegenstander een muur raakt, pauzeer voor een ogenblik, druk dan op Ruit, Driehoek, Ruit, Driehoek.
Deze combo maakt 15 hits en 209 schade.
Deze combo alleen zal je tegenstander KO geven omdat de volledige levensbalk slechts rond 145 schade points is.
Opmerking: De volle combo kan alleen gedaan worden in practice mode daar er niet genoeg tijd is om het combo af te maken nadat je de tegenstander KO is in normale gevechten (de replay begint voordat het combo kan afgemaakt worden).

Hint: Wang: Wizard optreden:
Zet upper body naar cane, colors 1, 2, en 3 naar je geliefde element: (standaard voor licht, zwart voor donker, rood voor vuur, blauw voor water, geel voor donder, paars voor psychic, en groen voor gras)

Hint: Xaioyu: Chun-Li optreden:
Je kan Xaioyu aanpassen om net zo te lijken als Chun-Li.
Om dit te doen, ga naar "Character Customize", kies Xaioyu's pink kostuum (druk op Linker Punch of Rechter Punch).
Voor het hoofd, kies "Chinese Chignon".
Voor Color 1, kies "Black".
Voor Color 2, kies "Blue".
Voor Color 3, kies "Black".
Ze zal nu lijken op Chun-Li van de Street Fighter series.

Hint: Xiaoyu: Diao Chan optreden:
Zet head naar Chinese Chignon, upper body naar spindle, color naar white, en colors 2 en 3 naar pink.

Hint: Yoshimitsu: Overwin de Boss:
Zet RP RK aan R2 bij het controller configuration scherm.
Zet dan RP LP aan R1.
Wanneer je vecht, druk op Forward+Driehoek.
Als hij rondgespint is, druk op R2 om zijn hoofd op de grond te smakken.
Dit zal veel van zijn gezondheid inkrimpen.
Wanneer hij zijn blast schiet, druk op R1 spring dan snel.
Soms zal hij ze tweemaal doen.
Een andere manier om schade toe te brengen wanneer hij de blast doet, druk op Boven/Forward+R1.
Yoshimitsu zal een helicopter beweging doen en hak op hem in.

Hint: Poolside stage: Maak bikini baby schreeuw:
Op de poolside stage, vecht dichtbij wat bikini baby's.
Ze zullen schreeuwen en proberen weg te rennen.

Hint: Gemakkelijk geld:
Je kan geld verdienen in arcade mode.
Als je speelt hogere ranked CPU tegenstanders, zal je beloond worden met een hoger hoeveelheid van G nadat de tegenstander is verslagen.
Het geld dat per gevecht verdient wordt in arcade mode breid uit van 800G tot ongeveer 4000G.
In arcade mode, zal je ook toevallige roulettes ontmoeten welke je veelvoudig zal winnen.

Hint: Verkrijg expensive items gratis:
Je kan een aantal van de dure items gratis krijgen wanneer je het Devil Within mini-game een tweede keer speelt na je alreeds de quest hebt voltooid.
Verscheidende dure items zullen verspreid zijn door het volledige spel.

Hint: Gemakkelijk winnen:
Om CPU tegenstanders gemakkelijk te verslaan, spring vooruit trap ze dan in het hoofd terwijl je nog in de lucht bent.

Hint: Kangoeroe:

Speel je eerste story mode met Nina Williams en dan krijg je de kangoeroe

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]