Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Auteur Topic: inFamous: Second Son Preview  (gelezen 5411 keer)

Offline LaserLock

• PS3 Gamer
  • **
  • Aantal schouderklopjes: 2
inFamous: Second Son Preview
« Gepost op: augustus 11, 2013, 09:07:50 pm »

inFamous: Second Son preview

Van de eerste generatie titels van Sony is er één game waar ik het meeste zin in heb. Ik heb me namelijk prima vermaakt met inFamous op de PlayStation 3. InFamous: Second Son gaat doen wat ik al had verwacht met het tweede deel. We krijgen nieuwe superkrachten, een nieuwe protagonist en een nieuwe stad. Maar natuurlijk is dit ook één van de eerste games voor de PlayStation 4. Want hoewel de game geen launchtitel zal zijn, zal hij wel begin 2014 verschijnen. Ik nam plaats naast één van de ontwikkelaars van inFamous: Second Son om te zien wat deze game zo next gen en bijzonder maakt.

Flets is echt!

Twee jaar geleden al kreeg ontwikkelaar Sucker Punch al de opdracht om een splinternieuwe InFamous te maken voor de nieuwe generatie consoles. Kun je nagaan hoe lang mensen hun mond hebben moeten houden over deze game. En dat moet niet gemakkelijk zijn geweest. Bij aanvang van de demo valt namelijk direct op dat dit een pracht van een game is. Allereerst is dat te zien aan het grafische aspect. Zelden was kleding zo mooi. Elk stofje is letterlijk te zien en het voelt bijna alsof je een film speelt, op één ding na…

Tijdens de aankondiging van de PlayStation 4 eerder dit jaar viel me namelijk al op hoe, bijna onnatuurlijk kleurrijk de game aanvoelt. Het geel is echt heel erg geel en het rood is bijna Mirror’s Edge-rood. Wat blijkt nou, met een nieuwe, next gen techniek (weet niet of de techniek next gen is maar staat cool) is de echte kleur van de wereld daadwerkelijk gemeten en dat betekent dat we voor het eerst dus levensechte kleuren op het beeld zien. Dit geldt voor inFamous: Second Son, maar bijvoorbeeld ook voor de nieuwe Killzone. Misschien zie ik de wereld te somber in, of zijn alle games tot nu toe gewoon te donker geweest, maar het Seattle, waar protagonist Delsin Rowe zich mag bewegen, ziet er zeer kleurrijk uit.

Meer dan alleen vuur
Hoewel het verhaal mooi verteld wordt, via prachtige cut scenes, voelt het toch een beetje shallow aan. Het verhaal speelt zich af, zeven jaar na inFamous 2 en in feite komt het erop neer dat het militaire DUP alle mutanten wil opsporen en dat wil Delsin voorkomen. Hij is namelijk geboren met zeer bijzondere superkrachten. Mensen die denken dat zijn rook- en vuurkrachten de hoofdzaak zijn hebben het bijzonder mis, Delsin kan namelijk krachten van andere mutanten overnemen. Tot nu toe hebben we dus alleen vuur gezien, maar naargelang de game vordert zullen hier andere krachten bij komen. Of dit overkill is of gewoon extreem vet moet nog blijken, maar de vuur-krachten die we nu te zien kregen zijn in ieder geval extreem vet.

Trailer

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=MlNfJvFnzc8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MlNfJvFnzc8</a>

Gameplay
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Uibnf_Q_51s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Uibnf_Q_51s</a>

Het is misschien een beetje simpel, maar mijn enthousiasme heeft toch echt te maken met de grafische kracht van de game. Het vuur zelf ziet er gewoon fantastisch uit en het aantal bewegingen dat te maken is, is ook enorm. Je kunt jezelf in rook veranderen en door muren heen gaan, je kunt vliegen met je vurige armen en je kunt vuur ook overgeven aan verschillende voorwerpen in het spel. Overigens is dat erg gaaf, want een gedeelte van het spel is volledig vernietigbaar. Niet vaste gebouwen, maar wel alles wat ook maar een beetje los staat. Dit is tof, want dat geeft ook de mogelijkheid om toffe combo’s te gebruiken met de omgeving en om, wanneer je krachtmeter vol is, een enorme finishing move te genereren. Delsin stijgt hierbij tientallen meters in de lucht waarna hij zich naar beneden stort en alles in de omgeving vernietigd wordt. Een supermooie move die overal te gebruiken is, mits je meter gevuld is.

Voorlopige conclusie
Het moge duidelijk zijn dat ik onder de indruk ben van InFamous: Second Son. Ik ben wel bang voor het gebruik van teveel krachten in de game, want juist een focus op één kracht was de kracht van het eerste deel. Toch kan ik daar nog niks over zeggen, want de eerste vurige kracht die naar buiten is gebracht ziet er enorm sterk uit. Het verhaal wil ik graag nog meer over weten, maar als dat recht doet aan het schitterende uiterlijk van het spel, dan komt het helemaal goed. Daarnaast is Seattle een levende stad, die ademt en zich aanpast aan elementen als regen en zon. De basis is goed en ik hoop tot de release in 2014 nog veel meer te zien van deze veelbelovende PlayStation 4-exclusive.

Bron : gamersnet.nl

« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2013, 06:03:59 pm door LaserLock »

Playstation 4 ge- preordered.

Offline HHC-bossie

• Global Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 89
  • Allles is voor Bossie
Re: inFamous: Second Son preview
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2013, 02:37:56 pm »
ziet er goed uit.

Ik hoop wel dat je het niet allemaal kopiert en plakt van andere sites want dan krijgen wij daar problemen mee.

Als dat wel doet, moet je altijd een bron vermelding bij gezet worden.

« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2013, 02:40:45 pm door HHC-bossie »
29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.

Offline LaserLock

• PS3 Gamer
  • **
Re: inFamous: Second Son preview
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2013, 05:42:12 pm »
heb het aangepast en de bron erbij gezet wel zo eerlijk heh  ;)

Offline Coen

• Twitter: @Coentjeh_
  • Global Moderator
  • PS3 Guru!
  • Aantal schouderklopjes: 229
  • PSN: CoenRSD
Re: inFamous: Second Son Preview
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2013, 07:19:48 pm »
heb het aangepast en de bron erbij gezet wel zo eerlijk heh  ;)

Zelf schrijven is nog mooier!
Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

Offline LaserLock

• PS3 Gamer
  • **
« Reactie #4 Gepost op: augustus 22, 2013, 05:53:00 pm »
Das waar  ;D

Offline Dolbyarmed

• Administrator
  • PS3 Hero
  • Aantal schouderklopjes: 26
    • PS3Forum.nl
« Reactie #5 Gepost op: augustus 22, 2013, 07:20:09 pm »
Zelf schrijven is nog mooier!

En wanneer ga je binnen Coen? haha
Je console vakkundig en snel gerepareerd!
www.fastrepairs.nl

Offline Coen

• Global Moderator
  • PS3 Guru!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2013, 01:14:33 pm »
En wanneer ga je binnen Coen? haha

Bij wie naar binnen? ^^ Haha, nee ik snap em ff niet!
Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

Offline Dolbyarmed

• Administrator
  • PS3 Hero
  • Aantal schouderklopjes: 26
    • PS3Forum.nl
« Reactie #7 Gepost op: augustus 23, 2013, 03:30:14 pm »
Bij wie naar binnen? ^^ Haha, nee ik snap em ff niet!

haha foutje, bedoel beginnen natuurlijk.  In de haast een bericht getypt en niet op de spelling gelet.
Je console vakkundig en snel gerepareerd!
www.fastrepairs.nl

Offline Coen

• Global Moderator
  • PS3 Guru!
« Reactie #8 Gepost op: augustus 26, 2013, 03:46:21 pm »
haha foutje, bedoel beginnen natuurlijk.  In de haast een bericht getypt en niet op de spelling gelet.

Komen een aantal reviews aan kan ik je al vast verklappen. Heb ze allemaal al getypt en liggen klaar in word bestandjes.  ;)
Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]