Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken

Poll

Ga jij Family Guy: Back To The Multiverse kopen?

Ja.
1 (20%)
Nee.
1 (20%)
Ik weet het nog niet.
3 (60%)

Totaal aantal stemmen: 4

Auteur Topic: Family Guy: Back To The Multiverse  (gelezen 2170 keer)

Offline Coen

• Twitter: @Coentjeh_
  • Global Moderator
  • PS3 Guru!
  • Aantal schouderklopjes: 229
  • PSN: CoenRSD
Family Guy: Back To The Multiverse
« Gepost op: mei 10, 2012, 03:19:56 pm »

Family Guy: Back To The Multiverse is vandaag bevestigd door Activision en komt zelfs deze herfst nog uit. Platformen zijn niet onthuld door de uitgever, maar op Amazon stond de game ingepland voor de PS3 en XBox 360. De game zal ongetwijfeld gaan strijden met de aankomende South Park-game van THQ, alhoewel ik denk dat South Park een iets serieuzere videogame wordt.

Meestal zijn dit soort games eigenlijk best wel leuk om te spelen, verwacht natuurlijk geen baanbrekende gameplay maar gewoon een aardige game. Of de game ook nog naar de PlayStation Vita en Nintendo 3DS komt weten we niet, maar dat zou wel logisch zijn aangezien de PSP ooit ook een Family Guy-game heeft gekregen.

Citaat
“Fans of Family Guy will love that we’ve taken some of the series’ most iconic and memorable moments and built them into an impressive and uncensored video game. Anyone who watches the show will appreciate how much we have adhered to its rich and twisted universe and characters.”

Releasedatum:
25-08-2012
Genre:
Actie-avontuur
Uitgever:
Activision
Ontwikkelaar:
Niet beschikbaar

Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

CeriasZ

• Gast
Re: Family Guy: Back To The Multiverse
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2012, 04:32:19 pm »
Ik weet nog niet of ik hem haal.

Offline J-Style073

• PS3 Boss
  • Aantal schouderklopjes: 13
  • Semper Fidelis
« Reactie #2 Gepost op: mei 10, 2012, 06:02:14 pm »
haha lijkt me opzich wel lache

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
« Reactie #3 Gepost op: mei 13, 2012, 08:56:30 am »
halen uit de 2dehands bak bij game mania

Offline Coen

• Global Moderator
  • PS3 Guru!
« Reactie #4 Gepost op: mei 13, 2012, 10:18:24 am »
halen uit de 2dehands bak bij game mania

Zat ik ook al aan te denken, 10,- ofzo of 5,-
Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

Offline Coen

• Global Moderator
  • PS3 Guru!
« Reactie #5 Gepost op: juni 29, 2012, 01:54:52 pm »

Impressie: Family Guy: Back to the Multiverse – Je zult ongetwijfeld de populaire televisieserie Family Guy wel kennen. De avonturen van Stewie en co zijn wereldwijd overal te zien en zitten vol met humor. Reden genoeg om er eens een game van te maken. Dit dacht Activision dus ook en sloot een dealtje met de bedenkers van Family Guy. De game kregen we op de E3 te zien en liet een lollige, doch goede indruk achter. In tegenstelling tot andere licentiemeuk is de aanpak van deze game wat anders dan gebruikelijk.

De identiteit van Family Guy
De bedenkers van Family Guy zijn uiteraard erg zuinig op hun eigen creatie en productie. Dat zal dan ook ongetwijfeld de reden zijn dat ze bijzonder dicht betrokken zijn met het project, want het verhaal, de grappen en diverse gameplay momenten zijn geschreven door de bedenkers. Daarnaast wordt de game regelmatig aan de bedenkers getoond ter controle. Dit ten eerste voor de kwaliteit, maar daarnaast zal de identiteit ook bewaard moeten blijven en dat is een positieve ontwikkeling als je het ons vraagt, want enkel hierdoor lijkt de kwaliteit gewaarborgd.

De kwaliteit kregen we in een relatief korte demo te zien. De ontwikkelaar speelde een level door dat zich afspeelde een Amish wereld. De Amish wereld is één van de tien universa die de game rijk is. Ieder universum is gebaseerd op een klassieke aflevering of afleveringen van Family Guy, zodat het in het Family Guy universum past. In de game zal Stewie verschillende universa gaan bezoeken en zoals al aangegeven kregen we de Amish wereld te zien, waarin Stewie en Brian de Amish het vuur aan de schenen legden.

De Amish vallen aan
Aangezien we een lukraak gedeelte uit de game te zien kregen valt er nog weinig te zeggen over de aanleiding tot hetgeen we gezien hebben, maar dat neemt niet weg dat het best lollig is. Stewie en Brian liepen door de Amish wereld heen en werden door de Amish aangevallen. Stewie had een sci-fi wapen tot zijn beschikking en opende al snel het vuur op de vele opgefokte Amish buren. Brian is wat meer down to Earth en komt met echt zwaar geschut om de hoek kijken. Zo liep hij rond met een 9 millimeter.

Daarnaast hadden beide personages nog secundaire wapens. Zo had Stewie een golfstick tot zijn beschikking en Brian een fles Jack Daniels… inderdaad. Goed, het geweld tegen de Amish was verder niet heel bijzonder, want de game was op dat moment niet heel veel meer dan een third person shooter. Wel is het zo dat de omgeving gebruikt kon worden. Zo zagen we Stewie op een gegeven moment tegen een bijenkorf aanschieten. Deze viel naar beneden en de boze bijen vielen de Amish boer aan die er het dichtste bij stond. Lachen dus en de makers verzekerde ons dat er nog veel meer van dit soort mogelijkheden en geintjes in de game zullen zitten.

Coöperatieve speelmodus
Naast de actie zal de game ook vol met toepasselijke puzzels zitten en uiteraard loopt dit parallel aan de televisieserie en de kenmerkende humor zal natuurlijk niet ontbreken. Naast dat je de game alleen kunt spelen, zul je ook in coöp aan de slag kunnen. De coöp is tot vier man speelbaar werkt via het drop-in en drop-out principe. Op het moment dat je in coöp aan de slag gaat, dan zul je automatisch één van de bekende personages toegewezen krijgen. Verder zal de game naast een ‘singleplayer’ die zich in de tien universa afspeelt nog een aantal multiplayer modi bevatten, maar daarover wilde de ontwikkelaar nog niet uitweiden, behalve dat het bekende modi en typische op Family Guy gerichte modi zullen zijn.

Voorlopige conclusie
Family Guy is een game die vooral als een service voor de fans beschouwd kan worden. De grafische stijl komt precies overeen met de stijl van de televisieserie. De humor zal bewaard blijven, de bekende personages maken hun opwachting en de gameplay zal lekker absurd zijn zodat de identiteit van Family Guy bewaard zal blijven. In dat opzicht is er dan ook weinig vrees dat het project faalt, mede door het toeziende oog van de bedenkers van Family Guy. Keerzijde is wel dat we tijdens de demonstratie weinig echt bijzondere en vernieuwende dingen zagen, dus het is even aanzien hoe dit gaat uitpakken. Leuk gaat het in ieder geval worden.

Bron :
Citaat
www.PSX-Sense.nl
Met vriendelijke groet,

Coen van Aken!

Offline nuckacola

• Moderator
  • PS3 Legend!
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
« Reactie #6 Gepost op: augustus 04, 2012, 01:59:43 pm »
Klopje coen

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]

PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]

PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]