Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

* Zoeken


Auteur Topic: Killzone 2 (100% NL)  (gelezen 49140 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Killzone 2 (100% NL)
« Gepost op: september 08, 2007, 10:25:55 pm »
ik d8 er is wel een killzone topic maar nee dus  :o kwam dit tegen op het net en d8 drop ik even

De forumboards van Sony worden volop gebruikt door developers om te communiceren met de gamers. Guerilla games gebruik ook deze forums om nieuws te melden over de ontwikkelingen. Vandaag melde "MotherH" dat Guerilla is begonnen met het testen van het online gedeelte van Killzone 2. Natuurlijk kan Guerilla niet veel melden over de play modes en dergelijke, maar hopelijk komen ze met snelle game modes met veel spelers. Dit is wat MotherH te melden had;

Quote:

Me and my boys have been mostly busy testing Online this past week and making sure that the rewards and ranking are working as intended as well as checking the collision and geometry for MP02, also known as “Road Block” currently, but I’m sure it’ll get a much more exciting name before release. I can’t really give you much in the way of details about Multiplayer otherwise, even though I am itching to share it all with you. I guess you’ll have to wait a wee while longer though.
 

« Laatst bewerkt op: januari 21, 2008, 10:18:11 pm door fawakaswa »



Offline HenQi

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1759
  • Aantal schouderklopjes: 0
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2007, 12:01:22 pm »
Killzone moet ik gewoon hebben :D alleen al omdat ie van eigen bodem komt :)

Offline Inva1337

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1778
  • Aantal schouderklopjes: 1
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2007, 01:33:35 pm »
Killzone op ps2 was echt kut, op de psp was die goed, k hoop dat deze ook goed word

Offline HenQi

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1759
  • Aantal schouderklopjes: 0
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2007, 06:04:35 pm »
Ik had Killzone ook op de ps2, die vond ik inderdaad ook geen reet aan .. Maar deze lijkt me echt vet!

Offline HenQi

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1759
  • Aantal schouderklopjes: 0
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #4 Gepost op: september 09, 2007, 06:07:24 pm »
Weer ff wat info over Killzone2 :



Quote:

* De ontwikkelaar heeft geen PlayStation 2 game in ontwikkeling, ze werken nu exclusief voor de PlayStation 3.

* Verbeteringen ten opzichte van het eerste deel is de A.I. van de tegenstanders, de verschillende wapens die bij verschillende speelstijlen horen en het schieten vanuit cover. Bij dit laatste hebben ze het 'duck and cover' systeem van Killzone Liberation overgenomen, met één druk op de knop kun je vanuit cover schieten of blind vuren. Als laatste verbetering kunnen we nu ook over objecten springen, iets wat het origineel niet had.

* Het doel van de eerste trailer was om te laten zien wat voor ambitie ze hadden met de titel, ze geven echter geen reactie hoe de game er op dat moment echt uit zag.

* Na de ontwikkeling van Killzone Liberation is het hele team aan Killzone 2 gaan werken, het was dan ook op dat moment dat ze veel progressie gemaakt hebben.

* In de ontwikkeling van het spel krijgt het team hulp van Sony, bijvoorbeeld door het gebruik van de Edge Toolset waarmee levels opgebouwd worden. Het is informatie die later ook aan andere projecten doorgegeven kan worden in de ontwikkeling van andere games.

* Het spel draait in 720p en dertig frames per seconde, het team doet hiermee vooral hun best om de framerate stabiel te houden, iets wat in Killzone niet lukte.

* De ontwikkelaar kan de levels (in de debug mode) vertragen en versnellen in real-time, hierdoor kunnen ze goed zien of alle animaties kloppen.

* Het team richt zich op een Hollywood realisme, oftewel: grote explosies, veel dramatische doden, etc. Alles is wat over the top, maar tegelijkertijd komt dit alles wel realistisch over.

* Veel van de HUD is verdwenen, denk hierbij aan je health bar, objectives, etc. De keuze hiervoor is eigenlijk hierboven beschreven, het spel moet een Hollywoordfilm uitstraling hebben, iets wat niet bereikt kan worden met een vol scherm met informatie. Door wat extra contrast of blur toe te voegen weet de speler echter nog steeds wanneer hij gewond is.

* In een andere vergelijking met Killzone is er nu slechts één speelbaar karakter en we volgen dan ook zijn verhaal vanaf Killzone Liberation, de sequel op Killzone 1. Daarnaast bezoeken we in Killzone 2 ook meer locaties, hieronder ook de wereld van de Hellghast.

* Waarom dragen de Hellghast een masker op hun eigen planeet, terwijl de speler en zijn team dit niet hoeven te doen? Een goede vraag, maar het antwoord weten we pas in de game.

* Het karakter in de game heet Sev, en hij is een deel van The Legion, een lid van een Special Forces groep. Eigenlijk is het niet The Legion, maar het leger dat de oorlog voert, maar aangezien zij vast komen te zitten moet The Legion eraan te pas komen. Dit is dan ook het eerste gedeelte dat we al in trailers zagen, hier zagen we ook oud bekende Rico, een leider van een kleine groep special forces.

* Mocht Rico neergeschoten worden dan is er een herstelsysteem, bekend uit Killzone Liberation. Door naar Rico toe te lopen en op X te drukken zal je hem omhoog kunnen helpen, dit dient echter wel binnen een bepaalde tijd te gebeuren, anders sterft hij en is de missie verloren.

* Ieder schot van een wapen moet realistisch aanvoelen, of dit nu op een (vernietigbaar) object is of op een vijand. Voor dit laatste heeft het team een 'hit response systeem' gemaakt, waarbij vijanden anders reageren op de plek waar de kogel ze raakt. Ook de kracht, de hoek en het wapen waarmee je aanvalt heeft een verschillende uitwerking, iets wat met motion capture is uitgewerkt.

* Het team kijkt nog op welke manier ze Home toepassingen in hun game zullen verwerken.

* Veel shooters hebben puzzelelementen in zich, Guerrilla richt hier zich echter niet op.

* Weerseffecte spelen een grote rol in het spel, zo zagen we al lichteffecten in de trailers, maar dit is slechts één voorbeeld. Waarschijnlijk raadt je het al: over de andere weerseffecten wilden ze nog niets zeggen.

* Het spel heeft SIXAXIS ondersteuning, op welke manier dat zal zijn onthullen ze pas later

Offline Touch Of Insanity

  • Tis Toch Focking Niet Normaal!
  • PS3 Guru!
  • *****
  • Berichten: 3950
  • Aantal schouderklopjes: 1
  • Dikke LuL! Drie Bier!
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #5 Gepost op: september 09, 2007, 09:56:36 pm »
Nederlandse Games kom je niet veel tegen ( en dan heb ik het over GOEDE games)
Een tijdje terug nog OVERLORD ( samen met engelse ontwikkelaars)
maar daar hebben wij ps3 bezitters niks aan


Maar jullie comentaar op killzone 1 vind ik niet helemaal terecht!
Killzone1 is verschrikkelijk oud...
en in die jaren die er tussen zitten (oude en nieuwe) is de techniek verbetert en zijn de mogelijkheden ver 100 voudigt....
Ik vind het dus niet helemaal eerlijk dat je zegt dat killzone 1 een slechte game is...

Hij verkocht namelijk super snel... goed en zeker niet als dikke pindakaas door een rietje of een naaktslak op secondelijm!
TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #6 Gepost op: september 09, 2007, 10:42:44 pm »
MENSEN wat is er mis met killzone 1 ik vond hem echt de bom samen met black de 2 beste shooters die ik op de ps2 had ik snap niet dat iedereen mekaar na loopt te lullen als je deel 1 kut vond waarom moet je deel 2 dan hebben

en Inva1337  killzone op de psp was echt ruk hoor alle shooters zijn kut op de psp met die besturing
dat is algemeen bekend

dat kilzone het minst zuigt ok maar het kan gewoon echt niet tippen aan killzone 1 op de ps2

Offline Touch Of Insanity

  • Tis Toch Focking Niet Normaal!
  • PS3 Guru!
  • *****
  • Berichten: 3950
  • Aantal schouderklopjes: 1
  • Dikke LuL! Drie Bier!
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #7 Gepost op: september 09, 2007, 10:48:23 pm »
MENSEN wat is er mis met killzone 1 ik vond hem echt de bom samen met black de 2 beste shooters die ik op de ps2 had ik snap niet dat iedereen mekaar na loopt te lullen als je deel 1 kut vond waarom moet je deel 2 dan hebben

en Inva1337  killzone op de psp was echt ruk hoor alle shooters zijn kut op de psp met die besturing
dat is algemeen bekend

dat kilzone het minst zuigt ok maar het kan gewoon echt niet tippen aan killzone 1 op de ps2


Ik vond liberation ook waardeloos!
maar dat ligt aan de psp
TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #8 Gepost op: september 09, 2007, 10:51:55 pm »
ja klopt ja maar wat is er nou mis met killzone als ik dat grote stuk ook lees
dat de framerate niet goed was enzo ik heb mij zo vermaakt mijn dolby trilde door het hele huis met die game

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #9 Gepost op: september 10, 2007, 12:50:14 am »
Zwarte mannetjes met gasmaskers op en vuurrode ogen, het klinkt een beetje als een soort van horror figuur. In principe klopt dit ook wel, want de Hellghast (je vijand in Killzone 2) is alles behalve vriendelijk. Ze zullen je namelijk met het grootste plezier overhoop knallen, net zoals jij dat bij hun wilt doen. Maar of de game ook zo plezierig is, dat is nog maar de vraag!

Hellghast
In Killzone 2 draait het eigenlijk allemaal om het buitenaardse ras de Hellghast. Ze zijn erg humeurig, niet bepaald vriendelijk en tot aan de tand bewapend. Ook moet ik erbij zeggen dat ze niet erg modebewust zijn, want wie draagt er sinds Hiroshima nog gasmaskers? Ik in ieder geval niet, maar de Hellghast zullen er waarschijnlijk wel een goede reden voor hebben. Oké, ik geef het toe, wat ik hierboven zojuist heb verteld slaat nergens op, dus back to the point en laten we het over de game zelf hebben.

CGI?!
Zoals het jullie waarschijnlijk niet is ontgaan is er nog niet al te veel informatie over Killzone 2. De eerste beelden werden pas getoond tijdens de E3 en erg veel screenshots zijn er ook nog niet. Dit is erg jammer aangezien de beelden die we zagen veelbelovend zijn. Zo kregen vele games-journalisten een flink stukje gameplay te zien achter gesloten deuren. Helaas kon ik hier niet bij zijn, maar door middel van betrouwbare bronnen kan ik jullie toch nog een boel vertellen over Killzone 2. Zoals het iedere burger beaamt, zijn ze trots op hun eigen land. Wij ook, en daarom zijn wij trots op Guerilla, de ontwikkelaar van Killzone 1 en 2 en ook nog eens een Nederlandse ontwikkelaar. Nu weten we allemaal dat Nederlandse ontwikkelaars nu niet bepaald bekend staan vanwege hun goede games. Integendeel zelfs, vele Nederlandse ontwikkelaars brengen games uit waarvan je amper iets hoort. Vaak zijn het budget games die we tegenkomen op internet of ergens achteraf in de winkel. Guerilla is gelukkig een uitzondering op de regel, omdat de eerste Killzone een erg goede game was. Het was helaas niet de topper waar we allemaal op hoopten, maar toch een zeer sterke game voor een Nederlandse ontwikkelaar. Natuurlijk hopen we dus dat Killzone 2 wél die topper word die we eigenlijk hadden verwacht van deel een. En ik moet zeggen, zoals het er nu naar uit ziet kan dat nog wel eens het geval zijn.

Onwerkelijk
Neem nu de grafische kwaliteiten van de game. We kennen allemaal wel die trailer uit 2005, maar iedereen wist dat dat gewoon niet in-game was terwijl ze ons dit wel wilden waarmaken. Nu, eind 2007 zijn de eerste gameplay beelden vrijgegeven, en tot onze verbazing lijken de graphics verdomd veel op die van de trailer uit 2005. En ja, natuurlijk is de kwaliteit van die trailer nog steeds stukken beter, maar in het algemeen hebben ze die kwaliteit uit 2005 behaald. En onthoud, de game zit nog maar in een erg vroeg stadium waardoor de graphics nog flink kunnen veranderen in de loop der tijd. Want als je nu kijkt naar de beelden, dan ziet alles er al erg strak uit. De omgevingen zijn mooi gedetailleerd weergegeven en het detail gehalte van je vrienden en vijanden is opmerkelijk hoog. Gelukkig is dit nog niet alles, want Killzone 2 herbergt ook een knap staaltje physics. Kun je in onze preview van Battlefield: Bad Company al lezen dat werkelijk alles in die game kapot kan gaan, gaat Killzone 2 sterk diezelfde kant op. Zo kun je pilaren aan diggelen schieten, hekken kunnen kapot, objecten kunnen worden vernietigd en explosieve onderdelen zoals olievaten kunnen met een grote boem ontploffen. Je kunt het een beetje met de game Black voor de Xbox vergelijken. Bijna alles kan kapot, alleen niet helemaal. En zo is het ook in Killzone 2 (sta er dan ook even bij stil dat elk level in Killzone 2 ruim 2 Gigabyte groot is!). Qua animaties, het bewegen van personages in de game, scoort Killzone 2 naar mijn mening ook erg hoog. Als je iemand dood schiet, komen de Raggdoll physics aan de beurt. Deze physics worden gecombineerd met een gescripte animatie, wat een erg mooi plaatje oplevert.

Gameplay
Qua gameplay zal Killzone 2 niet erg veel veranderd zijn ten opzichte van zijn voorganger. Zo zal het nog steeds een soort van lineaire First Person Shooter worden met hier en daar een aantal alternatieve routes om het hele boeltje een beetje interessant te houden. Nu gaan er waarschijnlijk veel Playstation fans brullen van dat is niet waar, maar ik zeg altijd maar dat er met een lineaire shooter helemaal niets mis is, mits het goed uitgewerkt is. Is er veel actie rom je heen, zijn er leuke cutscenes, mooie scripted events etc. dan vind ik een lineaire shooter helemaal niet erg. Maar is het maar een dood boeltje om je heen, zijn er geen cutscenes en valt er niets te beleven, dan heb ik inderdaad liever een lekkere open shooter. Killzone 2 is het eerste. Het is een lineaire shooter, maar dan tjokvol met actie en gebeurtenissen die jou op je puntje van je stoel laten zitten. Het spel ademt gewoon sfeer uit, en dat draagt naar mijn mening bij aan de gameplay. Neem nu je teammaten. Dit zijn een stelletje ruige binken die niet terugdeinzen voor een kogeltje of twee. Integendeel, ze zoeken de actie juist op en sleuren jou met hun mee. Letterlijk en figuurlijk, want jij moet de order opvolgen van jouw bevelhebber. Deze kerel zal dan ook tegen jou praten en jou steunen door de game heen. Killzone 2 is dan ook zo’n game die het echt van de actie moet hebben: veel schieten, veel lawaai, veel actie, veel explosies, veel geschreeuw en ga zo maar door. Je kunt het als het ware vergelijken met een Call of Duty game. Die zijn intens, erg leuk, snelle actie en veel gebeurtenissen die het geheel interessant houden. Killzone 2 doet hier nog een schepje bovenop door het geheel op een filmische wijze te presenteren. Je strijdmakkers zullen tegen je praten en de cutscenes zuigen je echt in de game.

Leuk, maar niets bijzonders
Toch moet ik erbij zeggen dat de gameplay niet erg bijzonder is. Het is namelijk de gameplay van een goede First Person Shooter, zonder fratsen. Nu ben ik misschien erg kort door de bocht, maar het is de waarheid. Het enige wat de gameplay van Killzone 2 onderscheidt dan van bijvoorbeeld Battlefield 2 is het cover systeem. Je kunt namelijk, zonder van FPS naar TPS over te schakelen, cover zoeken. Je drukt een knopje op je controller in en je duwt jezelf tegen een muur of pilaar aan of iets anders wat er in de buurt is. Het is heel erg gemakkelijk te bedienen en het is ook erg simpel gehouden. Ikzelf vind dat dit de gameplay ten goede komt, want de snelheid moet er natuurlijk wel een beetje inblijven. Het cover systeem is dan ook een leuke afwisseling, maar zoals ik al eerder heb vermeld, is het niet veel bijzonders ten opzichte van andere games.
Killzone 2 is eigenlijk het paradepaardje van Sony. Het is dé exclusive titel voor de Playstation 3, en daarom moet Guerilla Killzone 2 gewoon tot een topper omtoveren.

Conclusie
Tot nu toe is vrijwel alles wat ik heb gezien en gelezen over deze game positief, maar er liggen ook vele gevaren op de loer, en eentje hiervan is het gebrek aan vernieuwing. Nu weet ik wel dat het lastig is voor ontwikkelaars om telkens met iets nieuws aan te komen, maar een titel zoals Killzone 2 heeft gewoon nieuwe dingen nodig, en tot nu toe ontbreken die een beetje.

Offline HenQi

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1759
  • Aantal schouderklopjes: 0
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #10 Gepost op: september 10, 2007, 01:33:19 pm »
Hee die had ik laatst ook gelezen :D

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #11 Gepost op: september 10, 2007, 10:36:49 pm »
is ook niet van mij hoor

Offline HenQi

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1759
  • Aantal schouderklopjes: 0
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #12 Gepost op: september 11, 2007, 06:25:09 pm »
dat weet ik, want ik zei dat ik die een week geleden ook op een site had gelezen ..

Offline Inva1337

  • PS3 Master
  • *****
  • Berichten: 1778
  • Aantal schouderklopjes: 1
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #13 Gepost op: september 11, 2007, 07:25:43 pm »
MENSEN wat is er mis met killzone 1 ik vond hem echt de bom samen met black de 2 beste shooters die ik op de ps2 had ik snap niet dat iedereen mekaar na loopt te lullen als je deel 1 kut vond waarom moet je deel 2 dan hebben

en Inva1337  killzone op de psp was echt ruk hoor alle shooters zijn kut op de psp met die besturing
dat is algemeen bekend

dat kilzone het minst zuigt ok maar het kan gewoon echt niet tippen aan killzone 1 op de ps2


Je kunt killzone op de psp niet vergelijken met andere shooters op de psp aangezien deze op een heel andere manier werd gespeelt. MoH en syphon filter enzo zijn inderdaad kut, maar liberation was goed met besturing enzo.

Daarom heeft liberation ook gemiddelt in reviews een 9 gescoort en behoort het tot een van de beste psp games. En dat is niet mijn mening maar dan heb ik het over sites als IGN (cijfer: 9) Gamespot (cijfer: 8.5) GameQuarter (cijfer 8.8). Jullie moeten wel de goede games waarderen :P En hebben jullie de game wel gespeelt ?? Of 5 minuten gekeken en toen maar weer weggedaan ofso ?

Offline nuckacola

  • Moderator
  • PS3 Legend!
  • *****
  • Berichten: 12243
  • Aantal schouderklopjes: 119
  • we had joy we had fun we had united on the run
Re: Killzone (100% NL)
« Reactie #14 Gepost op: september 11, 2007, 10:14:38 pm »
nee nee nee zeer zeker niet ik heb de iso ook maar de besturing is gewoon klote richte enzo met dat staafje blijft klote vind ik persoonlijk dan

 

Shoutbox

Refresh History
  • Wessel41: Hallo iedereen.
    mei 27, 2016, 10:28:24 pm
  • Dolbyarmed: Rustig haha. PS3 is heel eind minder geworden. PS4forum.nl moet het nu over gaan nemen.
    mei 08, 2016, 01:17:06 pm
  • Coen: Yo guys. Terug van weggeweest! Hoe gaat het hier?
    mei 04, 2016, 11:03:12 am
  • Dolbyarmed: @draz heb je een PS4? we hebben ps4forum.nl pas online gezet. Alleen het loopt nog niet echt. Moeten meer leden hebben die de boel vol spammen :p
    april 28, 2016, 02:33:23 pm
  • DraZ: ik mis de hoogtij dagen van dit forum. De goede oude tijd :( .. misschien zit ik hier gewoon in een midlife crisis
    april 20, 2016, 03:39:56 am
  • thomashoyle: De Spotify app loopt na een tijdje standaard vast, bekrnde fout? oorzaak kan niet software of hardware liggen.
    januari 21, 2016, 10:21:53 pm
  • Laist1999: Ik heb de laatste tijd een probleempje met de save files van mijn spellen... Mijn playstation 3 is een tijdje terug een keertje vastgelopen tijdens het spelen van Skyrim, en hij blijft daar wat probleempjes aan over houden. Het haperen tijdens de spellen is nu al een stuk minder, maar nog blijft dit wel gebeuren. Ook worden al mijn save files, can al mijn spellen, de hele tijd verwijderd. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn??
    december 17, 2015, 10:56:03 pm
  • Laist1999: Heey mensen,
    december 17, 2015, 10:52:30 pm
  • ROMAC: romac
    november 25, 2015, 03:59:48 pm
  • sjonvld: Call of duty is online bagger
    november 12, 2015, 07:02:28 pm
  • Chas3r^: Misschien niet het juiste forum om dit te vragen. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn ps2 games kan opslaan op een ps1 memory card?
    oktober 30, 2015, 01:39:28 pm
  • semh22: ik had en jaar geleden een headset gekocht het geluid van de game en chat deed het gewoon maar sinds 2 weken kan ik alleen nog maar chatten met mijn headset en hoor ik geen game geluid(op mijn ps3) weet iemand een oplossig stuur dit dan naar: semhartman@hotmail.com
    oktober 04, 2015, 08:12:38 am
  • JASPERDESMETT: Gisteren heb ik mijn ps3 meegenomen naar ergens, en kon ik mijn spel 'MW3 call of duty' zonder probleem spelen. Nu ben ik terug thuis, alles is aangesloten maar ik heb nog steeds geen geluid op mijn spel. Maar wel op mijn ps3... Hoe komt dit??
    september 06, 2015, 11:41:27 am
  • Remco de Poel: Gister de Game call of Duty aangeschaft. Voor het spel start de nodige opdates uitgevoerd. Nu staat er bij het startscherm press (de startknop) maar 'beide' controllers reageren nergens op, geen enkele knop.. andere games geen probleem. wat is er loos??
    augustus 20, 2015, 03:34:30 pm
  • Mattice7: na synchroniseren trophys gaat rechts boven op tv scherm blauw klokje draaien en er gebeurt niets. wat moet ik doen om verder te kunnen spelen?
    juli 31, 2015, 01:02:12 pm
  • Mattice7: help
    juli 31, 2015, 01:00:42 pm
  • DraZ: welkom
    juli 11, 2015, 10:23:24 pm
  • Straaljager: Hoi allemaal net geregistreerd hier.
    juli 09, 2015, 12:46:22 pm
  • Senne_BlackOps@: hoe kan ik posten?
    juni 24, 2015, 04:43:47 pm
  • Dolbyarmed: Online of offline?
    juni 10, 2015, 12:19:30 pm

* Recent Posts

YLOD wat doe ik verkeerd? Na een maand terug stuk. door JoNeSy
[april 07, 2017, 09:42:49 pm]


PS3 kopen voor Star Wars Infinity 3.0 door JoostEpse
[november 11, 2016, 12:31:23 am]


PS3 / splinter cell door rschieving
[oktober 24, 2016, 06:43:44 am]


Krijg geen updates meer binnen op ps3. door Jessicaps3
[oktober 17, 2016, 07:04:19 pm]


Net overgestapt, zoek alternatieven voor Wii games door mischa72
[september 20, 2016, 09:34:58 pm]

Advertentie

Bulkweken mei 2013